Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett: 04-uppfödning-och-genetik
Läst 1006 ggr
englagirl
0

Svårt att bestämma mig!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ska jag, ska jag inte?

Jag har velat fram och tillbaka om jag ska sälja eller behålla Grynet och se vad det kan bli av henne :-)

Nu då jag sitter med annonsen färdig så känns det som hon ska bli kvar Obestämd 

Hon är ju en söt kattunge som just nu är i slyngelåldern iofs, men hon ser ut att kunna bli en kraftig och rätt så ok katt, eller?

Kanske jag ska ha henne kvar ett tag och ställa henne ett par gånger innan jag bestämmer mig?

Jag sitter inte i sjön så hon kan stanna för "tillväxt" ett tag!

Här kommer några fler bilder på henne. (obadad men söt!)Vad tror ni? stanna eller flytta? Flört

// Lena

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
englagirl
0

Ingen som hade några kommentarer om Grynet? Obestämd

Jag har i alla fall anmält henne till Nerks utställning för att få en bedömning innan jag bestämmer om hon ska flytta. hon är ju som sagt bara 4,5 mån ännu så mycket kan ju hända.

// Lena

//Lena

www.categoris.se

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Singo-Torpet
0

förstår att valet inte är lätt, de är de kanske aldrig.. tycker hon ser fin ut.. kul att höra vad domarna tycker…

Omorose
0

#3 Jag tycker hon är jätte söt och har samtidigt det här lite jag-är-störst-bäst-och-vackrast uttrycket *ler* Flört Jag gillar verkligen hennes paddmönster =), men jag tycker att det är svårt att se hur en katt ser ut på bild. En bild säger mycket men när det handlar om t.ex storlek på katten så är det väldigt svårt att se. Jag har bilder på min lill hona där hon ser ut som en super maffig katt, när hon i själva verket är en pytte tjej.

Och som du säger, hon är i slyngelåldern så självklart har hon brister, min hona såg ut som en vitögd glespälsad alien där ett tag, inte snyggt…Fast grynet har ju redan nu lite krage och en fin päls, det gör ju väldans mycket för helheten, tycker iaf jag.

Om du väljer att behålla hennes så skulle de va kul att se bilder på henne då hon växt till sig lite grann, jag får hålla utkik! Skrattande

/ Sarah

englagirl
0

Tack Singo-Torpet och Tack även till dig Omorose för  erakommentarer, det är så roligt för vi ser ändå alla lite olika och här hemma är det lätt att bli hemmablind! :-)

Hon är en rätt så stor hona med kraftig benstomme så det är bara att hoppas att det håller i sig medans hon växer oxå:-)

OM hon blir kvar efter några utställningar så kommer du/ni garanterat att få se fler bilder av henne då hon kartat på sig lite mer.

// Lena

//Lena

www.categoris.se

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

janesmatte
0

jag är ingen uppföadare vet inte ännu hur de ska se ut exakt för vara bra men tycker hon är fin och du borde behålla henne Glad

_____________________________________________________________________________________________________

Letar Ragdoll på foderKyss

Omorose
0

#6 Ang min kommentar, jag menar Inte att din katt har någon som helst liknelse med min vitögda alien Förvånad kan uppfattas fel hehe. Hon ser betydligt bättre ut än vad min gjorde! Haha