Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett06-konstruktiv-kritik
Läst 771 ggr
Fyrpihls
0

skit också med för mycket vitt

*suck* alla tre mina Glory-love bebisar får visst lite vitt på öronen… så retligt….

Noelle har ju haft mycket hela tiden, men de andra har jag ju hoppats på lite men… nej… det blir vitt

men kolla så söta ändå..

här är Noelle då

Nadine från den perfekta sidan..men se här

och här under kommer då Nimbus

och se här… åååhh grrr … synd

Singo-Torpet
0

tråkigt.. men så söta dunbollar ;)

Limin
0

Alla tre är jättefina!

Rosella
0

Ursäkta en kanske dum kommentar från en icke uppföderska: men, jag läste nånstans om nån katt, där det vita "växte bort", kanske det kan hända även här?

Rosino
0

Charmtroll, för mycket vitt eller ej! Kyss

Singo-Torpet
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#3 jag har erfarenhet av det men då var de ca 3-5 hårstrån mitt på örat, kanske var nån form av stikelhår men man ser ju om de är stikelhår..

ja tog pinsetten och tog dessa 3-5 strån och det kom ej igen på 1 år, nu finns tyvärr inte denna donna i livet längre så ja vet ju inte om det skulle komma tillbaka.. hon skulle vart 2½år nu.

så ja tror inte de växer bort.. men ja tror bara ;)

huldabella
0

Men så söta smådockor! Glad Precis sådär ser mina bebisar som nu är två veckor ut, fast de är blå. Sååå snygga i sina V:n och på benen - MEN vitt på öronen. Såå typiskt!

-----------------------------------------------

www.hallonglantans.se

Vi har kattungar!

-----------------------------------------------

LindaRebecca
0

hmm… spritpenna kan dölja det..?

.

.

Hahaha, förlåt, var tvungen Tungan ute

Jättefina katter!

Alwyn
0

Min Dundee har vitt på öronsnibben, och ingen domare har påpekat det ännu. Själv tycker jag inte heller att det gör någon :oP

Singo-Torpet
0

#8 då har ni haft tur på speedcat´s (tror ja de va) föra vart en helt ratad av dommaren pga det och vad ja såg var de kanske en halv milimeter de handla om kanske 7strån.. tråkigt tyckte ja för katten var kanon fin :) mins inte vad han hetter tyvärr..

Cheeserica
0

Sen gör det kanske skillnad om katten är brun eller blå. Alwyns Dundee är ju blå och där syns det ju inte lika tydligt som ifall katten är brun och har svarta öron. Men jo, visst är det retligt att det vita skulle sätta sig just där.

---------------------------------------------------------------------------

Erica Osterman, S*Cheesericas ragdolls, Stockholm
Hemsida och blogg: www.cheeserica.com
Läs mer om ragdoll på www.ragdollklubben.com

---------------------------------------------------------------------------

Singo-Torpet
0

#10 de har du rätt i katten ja tänkte på var även den brun.. min var ju också blå så de synten knappt alls.. trågigt på så fina katter men dom är fina i alla fall..

Tillemoras
0

Ja det är verkligen skit med  vitt på öronen men är kattungen bra i typen går den ju ändå att använda i avel, eller hur?!

Min Astrid har pyttelite vitt på örat och det är endast en kattunge som har fått lite vitt längst ner på örat av 6 st

#7 Menar du att man ska täcka över det till en utställning eller….

Inget jag skulle göra. För det är FUSK!