blev två trådar hur tar man bort den ena?

Så fine katter du har:)
Nydelig bliss på mittedhanen din!
Jeg skulle virkelig ønske meg en liten kisse med et slikt bliss en gang i fremtiden!
#1 Jag tar bort den andra
Martina
Yataz

tack..
ja var lite anti bläs först men nu vet jag inte om ja skulle vilja ha en mitted utan… det bruna med det vita i ser rätt bra ut :)

Mille mitt hjärta
Mamma Astrid hälsar nospussar och Grattis till BIV:et!!

Åååå her var det masse flotte katter. Er svak for mitted med bliss

#11 tack.. titta in på din hemsida igår… dina katter är otroligt fina!!
spanat på dina kattungar… ;)

Takk for det
Ja er to spennende kull, spes med tabby babyene

en ung Melker på utställning…

Snygga pojkar!!
Är lite extra svag för Miltonia- vilken läckerbit! Han har samma uttryck som sin mamma… 

#16 ja, jag hoppas ja får en maskulin astrid när utveklingen är klar, just nu är han lite snipig med kort kort päls..

#23 Han ser så otroligt stolt ut 
Martina
Yataz

#24 ja de vill ja lova att den lilla skiten är.. nyligen blivit könsmogen så han sprätter omkring här och tycker han är lite bättre än dom andra katterna förtillfället… ;)

Vilka stiliga herrar
Mille är dock min favorit här, kunde också se honom på KM.. Då han knep mitt hjärta
***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah
Vi har kattungar!
Stödjer Kattvärnet - Haninge

Tack… ja han är fin, melker brukar dock charma på utställningar genom att ha ner allt "skit" från borden ;) buffar ner det med huvudet..

och en vinter Melker…
(ska uppdatera hemsidan med lite nya bilder i dag tänkte ja.. (www.torpets.dinstudio.se)

Mera Milton bilder dock när han var lite mindre…