Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett04-uppfödning-och-genetik
Läst 1142 ggr
Snowdollz
0

Dunbollar i Aristocats kullen

Det är nog dags att presentera min Aristocats kull som röjer för fullt är hemma. De är födda 1 dec och är nu drygt 5½ vecka gamla. Jag fick senast idag bygga om hagen då Duchesse klurat ut hur man klänger sig över de kartongsarjer jag hade innan. En gång över och hon skulle inte göra annat sedan. Min snälla far har byggt trästaket som jag nu länkat ihop till en ngt större hage än innan.

Bilderna är från 5v dagen.

En av hanarna kommer förhoppningsvis säljas till avel, om intresset finns, men då endast utanför Sverige då jag har en sådan restriktion på mamma Pyret. Fler bilder finns på min hemsida, www.snowdollz.se

Snowdollz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Först ut kommer charmtrollet S*Snowdollz Scat Cat, RAG a. Denna herre är mysigheten personifierad! Han är något alldeles extra. Lugn, mysig, busig allt på samma gång. Till salu, ev. till avel.

Snowdollz
0

Sedan kommer yrvädret S*Snowdollz Thomas O'Malley, RAG a 04 21. Detta är en kille som sällan är still och busar runt med sina syskon som en liten virvelvind. Spinner för fullt när man kelar med honom. Till salu, ev. till avel.

Snowdollz
0

Sist ut är tjejen i kullen S*Snowdollz Duchesse, RAG a 04 21. En mycket framåt ung dam som vet vad hon vill. En liten myspropp även hon som gillar att man gosar med hennes mage. Stannar ev. här hemma.

Hvenhildas
0

Jättefina bebisar, jag hittade inget på din hemsa om ungarna men jag antar att det är din tabby tjeje från Ulla som är mamman.

Lustigt sammanträffande förresten, jag har också en kull och mina kattungar är födda samma dag som dina Glad

-------------------------------------------------------------------
Ragdoll kull född 25 jul med underbara padd tjejer fortfarande till Salu
Välkommen in på: http://hvenhildas.com för en titt

Snowdollz
0

#4 Tack! ja det är Pyret som är mamman. Info om kullen och bilder finns under *kattungar och *till salu, men det finns också en direktlänk under nyheter på startsidan efter att du valt språk svenska eller engelska. Sedan är det bara klicka på ungarnas namn för att se bilderna.

Evenstars
0

Ja, tack till nr 1 en sådan underbar kille!!! KyssKyssKyss Han kan flytta till norrland Tungan ute

Jättefina kattungar!

---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus

S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll

Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se

Christina

------------------------------------------------------------

Hvenhildas
0

#5 ja nu såg jag ju, det var ju klart som korvspad, hur kunde jag missa det Skrattande

-------------------------------------------------------------------
Ragdoll kull född 25 jul med underbara padd tjejer fortfarande till Salu
Välkommen in på: http://hvenhildas.com för en titt

Omorose
0

Scat cat är nog min favorit, otroligt gullig och snygg. Kyss

Mariamores
0

Naw, vilka goa dunbollar! Kyss De var enormt fina allihop!! Grattis till en sån bra kull!

Vi har kattungar!

Min hemsida

FunHouse
0

Helt underbara! Gillar hakan som Scat cat harKyss.

Jag får väl flytta till Norge så jag kan köpa honom..Flört.

Kram AC

**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011

S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

www.funhouses.se

Snowdollz
0

Tack allihopa!!

Ja Scat Cat har ngt extra. Kunde jag så skulle han fått stanna här hemma!

#10 Ja visst flytta till Norge är väl enkelt gjort! Flört

Tillemoras
0

Vilket gulligt gäng!!!Kyss

AakresRagpride
0

Nyyyydelige små søtnoser! Kyss