Midlertidig reg
Kan man stille en katt som er under reg i et annet land enn den er i ?Med midlertidig reg såklart…
Som f.eks , kan jeg dra på utstillinger i Sverige mens kattens papirer er under reg?
Jeg har til nå fått to forskjellige svar.. .. 
*frustrert*

Midl reg kan utstedes når alle papirer som må til er sendt NRR. Dvs orginal stamtavle, transfer, kvittering på innbet avgift for omreg etc.

Det sier ikke utstillings-sekeretæren vår, katten kan stilles i Norge ja,men ikke utenfor..
Får ta en tlf til Nrr på mandagen, …men det skulle man jo tro at en utstillings-sekeretær vet svaret på ..

Jeg har nå fått bekreftelse fra både min klubbsekretær og min utstillingssekretær at katten kan stilles i både inn og utland om katten har midlertidig registreringsbevis, men en forutsetning for å få midlertidig registreringsbevis, er at alle papirene (stamtavle, kopi av pass, transfer og kvittering på betalt beløp) er blitt sendt inn til NRR via din klubbsekretær, slik Janne sier.

#3, så BRA! Viser bare atter en gang at noen sekretærer burde ta et oppfriskningskurs i det ene og andre..
Da bir det utstilling på oss silje