Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett05-utställningssnack
Läst 617 ggr
AakresRagpride
0

Midlertidig reg

Kan man stille en katt som er under reg i et annet land enn den er i ?Med midlertidig reg såklart…

Som f.eks , kan jeg dra på utstillinger i Sverige mens kattens papirer er under reg?

Jeg har til nå fått to forskjellige svar.. .. Obestämd

*frustrert*

Azzis
0

Midl reg kan utstedes når alle papirer som må til er sendt NRR. Dvs orginal stamtavle, transfer, kvittering på innbet avgift for omreg etc.

AakresRagpride
0

Det sier ikke utstillings-sekeretæren vår, katten kan stilles i Norge ja,men ikke utenfor..

Får ta en tlf til Nrr på mandagen,  …men det skulle man jo tro at en utstillings-sekeretær vet svaret på ..Obestämd

Ragstars
0

Jeg har nå fått bekreftelse fra både min klubbsekretær og min utstillingssekretær at katten kan stilles i både inn og utland om katten har midlertidig registreringsbevis, men en forutsetning for å få midlertidig registreringsbevis, er at alle papirene (stamtavle, kopi av pass, transfer og kvittering på betalt beløp) er blitt sendt inn til NRR via din klubbsekretær, slik Janne sier.

AakresRagpride
0

#3, så BRA! Viser bare atter en gang at noen sekretærer burde ta et oppfriskningskurs i det ene og andre..Obestämd

Da bir det utstilling på oss silje Flört

Denna kommentar har tagits bort.