Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett: 07-ragdollbilder
Läst 684 ggr
Rosino
0

Rosino's Sole Survivor "Lillen"

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag fick jag nya bilder på en av katterna i första kullen. Det är Rosino's Sole Survivor, kallad Lillen - ett passande namn, han väger 7.3 kg.

Född 1.6.2006.

Det är så roligt att få bilder av egna uppfödningar och se att de ser ut att må bra! Glad

Bilderna är tagna av ägaren V-P Sutinen.

Rosino
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

en bild till

Limin
0

Oj, jag som gillar stora katter…vad fin han är och vilken päls…men inte är han nån "Lillen" Flört

Helona
0

Lillen! Ha,ha! Härlig typ,fastän färgen inte är min favoritSkäms. Förstår att du är stolt över honom. För det är ju typen som är viktig!! Färgen är ju bara en smaksakFlört

Åsa

Rosino
0

Tack för era svar! Glad

Det är ju roligt att nå ids kommentera…

Jag vet att han inte är perfekt, men jag ville ändå visa honom då han var en av de 4 första bebisarna som växte upp hos oss, och betyder väldigt mycket för mej.

Trasan08
0

Otroligt fin kisse Kyss tycker jag. Förstår att du vill visa upp din "lille" pojk Skrattande

/Karina

***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah

Vi har kattungar!

Stödjer  Kattvärnet - Haninge  

Cheeserica
0

Hihi… Mmm passande namn! Skrattande Och jag håller med, det är verkligen underbart att få bilder på sina bebisar, visst är det också något speciellt med de förstfödda. Skickar en liten hälsning till min också på andra sidan stora havet! Kyss

---------------------------------------------------------------------------

Erica Osterman, S*Cheesericas ragdolls, Stockholm
Hemsida och blogg: www.cheeserica.com
Läs mer om ragdoll på www.ragdollklubben.com

---------------------------------------------------------------------------

Tillemoras
0

Jättefin!Kyss