Vinnie 8 månader den 19:e jan
Grattis till vackra unga fröken! 

Jättenygg
Stort Grattis
Kattungar väntas hos GunBertus

Jag gillar bruna mittedkatter,så klart
. Vinnie är
jättesöt!
Åsa
Grattis snygga Vinnie på 8-månadersdagen! 
Angående visning av bild direkt: Först väljer du en bild. Sedan har du en liten ruta under "bifogad fil" där det står "visa bild direkt i inlägget". Om du bockar i den rutan så visas bilden direkt. Tänk på att inte ta för stora/för breda bilder för dom ser konstiga ut på inlägget. (när man väljer att visa bilden direkt i inlägget alltså)
Mycket vacker fröken
AC
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt
Underbart vacker dam 
Marie Jag ser ingen bockruta för infoga bild i inlägg ?
Det står ju bara Video-Url el fattar jag inget 
-------------------------------------------------------------------
Ragdoll kull född 25 jul med underbara padd tjejer fortfarande till Salu
Välkommen in på: http://hvenhildas.com för en titt
#9 Nähepp?
Jag har det iaf… 
Kanske är bara plus-medlemmar som har det? 
Annars kan man ju klippa och klistra in bilder direkt i inlägget från en hemsida. 

Nydelig!!!!

Sandra hon är så himla vacker
Grattis lilla gumman på 8 månaders dagen, tänk att tiden går så fort
#10 Tror att det är som du säger, det är bara plusmedlemmar som har det.

Va fin hon är, en riktig liten docka 
Kommer du med henne till Nyköping ? Skulle vara så kul att få se henne igen.
/Karina
***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah
Vi har kattungar!
Stödjer Kattvärnet - Haninge

Hon är superläcker! 
Angående att klistra in bilder; jag tror också att det är som #10 säger, d.v.s att det bara är för plusmedlemmar. De får också en större profilbild än vi andra.
Väldigt snygg tjej!!
Vi har en kattunge till salu - Välkommen in på hemsidan!
Hanna Tjärnström
S*Itchy Koo Ragdoll, Umeå

Mmmm hon ser så rund och go ut sötnosen
Jättefin.
Nix, det är inte bara Plusmedlemmar som kan lägga in större bilder. Vi som inte är det får helt enkelt bara välja en annan procedur.
För att lägga in större bilder. Välj bildstorlek runt 385 pixels i bredd. Spara den på lämpligt ställe på internet. T.ex. Photobucket eller liknande. Väl i Photobucket, som jag brukar använda, visas den som Thumbnail. Vänsterklicka på den så att det större formatet visas. Därefter högerklicka på bilden. Välj Kopiera. Tillbaka på iFokus skriver du ditt inlägg följt av Enter. Högerklicka och välj Klistra in. Voila! Tog mig friheten att visa hur det ser ut om man följer ovanstående procedur. Nedanstående bild är dock 320 pixels.

Jaadå,hon är verkligen jättefin din lilla fröken
.Det är så roligt att titta på så vackra bilder av allas fina dockor här på forumet!Fast man börjar längta efter fler egna…
.
Vilken vacker dam hon har blivit 
Martina
Yataz