Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett02-allmänt-ragdollsnack
Läst 1017 ggr
Dandelion
0

Min första ragdoll!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har smugit runt lite här ett tag och tyckte att det var dags att träda fram! ;o)

Köpte min första ragdoll Guinness av Christina (S*Evenstar's) i höstas. Nu har han hunnit bli riktigt stor och fin. :o) Blir 8 månader den 19 februari.

Han är jättemysig och springer gärna fram och hälsar när det kommer någon och hälsar på.

Har upptäckt en liten egenhet som han har. *fnissar* Jag har saknat en del kläder de senaste veckorna och har inte fattat var de har tagit vägen. Imorse hörde jag något dras över golvet i sovrummet och kollar in där. Då är det Guinness som släpar ett par av mina mysbyxor över golvet och in under sängen! Han höll dem i munnen och släpade dem mellan frambenen som ett byte in under sängen. När jag kikar in så har han en hel samling kläder därunder!! *asg* Han sover inte där utan verkar bara samla på sina "bytesdjur". Idag åkte tyvärr "bytesdjuren" i tvätten dock. ;o)

Singo-Torpet
0

Fin..

ja dom är roliga har lite egna saker för sig.. min första raggis tjej samla också saker under våra kuddar mest strumpor och leksaker dock..

Natalia
0

Jättefin! Hihi och vilken härlig och rolig egenhet Flört.

Svidjas
0

Hihi, min gumma älskar mattes hårsnoddar, jag kan gömma bort dem nästan var som helst och hon hittar dem iaf.

http://www.svidjas.se

Denna kommentar har tagits bort.
AakresRagpride
0

Så lekker han er!

Ser hvem som er kattefar ja , grattis grattis Glad

Helona
0

Vilken stilig kille Flört

Åsa

ProvinsiaRivers
0

Kanonögonfärg! Wau! Vet nog oxå vem som är pappan..Flört.

Vilken härlig pys du har!

Vi har oxå en som tar dotterns gosedjur som byten under min säng,hihi.Jo,och mina öronproppar hittar han fast jag gömmer dom.(matte behöver dom när husse snarkarGlad)

Omorose
0

Vilken snygging, och vilken ögonfärg! Som han fått från sina vackra föräldrar! Mums Kyss

Leorag
0

Vilken härlig kille och vilka ögon! Han är nästan exakt 1 månad yngre än min lilla kille Glad

raggorgeous
0

hej och välkommen hit!! :)

Jättefin kille du har! och vilken underbar ögonfärg!!:)

Kattungar planeras under 2012
Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

FunHouse
0

Härlig päls och ögonfärgKyss.

AC

**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011

S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

www.funhouses.se

louisdolls
0

Kanonfin kille du har Grattis till honnom…Kyss……vilka underbara ögon…

Och välkommen till forumet..Skrattande…….

//Elsa

Dandelion
0

Tack alla! :oD Han är jättehärlig! Jo, han är jättelik sin pappa Oroonoko! Enligt Christina så låter han precis lika till och med! :o) *hehe*

louisdolls

Tack för välkomnandet!! :oD