Colin har kommit hem...
Nu har vi äntligen fått hem vår lille Colin (S*Itchy Koo Colin Murphy, a 03 21)
I lördags åkte vi till Umeå och hämtade hem honom.
Han är nu drygt 13 veckor och världens goaste kille, han är med överallt och tycker så mycket om sin "storebror" Wille (n 04) som snart blir 3½ år. Det är full rulle på Colin och han är en tuff kille som är rätt envis
Sen älskar han att ligga i famnen och bli kliad på magen…
Sätter in några bilder (5 st) på honom, tyvärr har vi inte den bästa kameran, så ni får ursäkta om bilderna inte är det bästa. Sen är det svårt att ta kort själv på en "vild" kille på 13-veckor
Det ska bli så spännande att få testa utställning med honom… jag längtar! Det blir första gången för mig… men jag hoppas inte den sista 
Tack snälla Hanna för att Colin fick bli vår kille!
(Mor: S*Krickelins Filippa (a 03) och Far: S*Katrinelund's Keagan (a 03 21))
Grattis till er nya kille!! Han ser så cool ut! 

#5: Tack!! Ja, han är en cool kille med full fart 
Grattis till den fine killen från Candy och oss!

Grattis till en söt busunge! 
Tack snälla ni! Ja, han är en fin och söt busunge! 

Grattis med ny pus 

Grattis! Och ett stort lycka till med buskillen.
Åsa
Grattis till charmtrollet och lycka till med kommande utställningar osv. 
Martina
Yataz
Tack än en gång! Ja, det ska bli spännande med utsällning, en helt ny erfarenhet. Jag har varit som besökare ett antal gånger, men nu ska jag ställa ut själv
Hoppas nu bara Colin också tycker att det ska bli spännande 

Bättre sent än aldrig. GRATTIS till nya killen
Vi har ursöta bebisar !!!!
#14: Tack!! Det är full rulle här hemma 

Mjaou!!!!! Vilken snygging!!!
#16: Tack! Ja, han är så snygg….bilderna blev inte de bästa…han är snyggare i verkligheten. En riktigt busig och envis grabb 
Vad roligt att se hur bra han kommer överens med en av de nya kompisarna, att de redan har hunnit sova så där tätt tillsammans
Bilderna är bara bra Anki, men har är ju i slyngelåldern nu *fniss* Men det ska bli så kul att se hur han utvecklas, och världens sötaste är han ju hur som helst 
Kram Hanna
Vi har en kattunge till salu - Välkommen in på hemsidan!
Hanna Tjärnström
S*Itchy Koo Ragdoll, Umeå
#18: Ja, visst är han världens sötaste. Och jag håller med dig att det ska bli så spännande att se hur han utvecklas… för som du säger så är han i slyngelåldern just nu.
Jag kan berätta att Wille och Colin är bästa vänner nu, det gick snabbt! Colin älskar Wille och är så kramig med honom. Numera sover de ofta nära varandra och Wille han tvättar och fixar till Colin, som bara ligger och njuter tätt intill Wille. Wille gillar Colin också och busar gärna med honom och det är en massa kramade hela dagen
Det går även bra med vår hona, hon har också börjat närma sig Colin mer och mer.
Och Colin är en riktigt spinnmaskin, man behöver bara ta upp honom så sätter han igång
Han en väldigt social kille som vill vara med överallt…och det går jättebra med Colin och barnen också. Han får mycket kärlek i vår familj