mitt nyförvärv
Ulla Tack!!

Hej Unni. Har redan varit inne och tittat på sockerbiten
hon är underbart fin. Jag som inte heller egentligen gillar paddor men man kan alltid ändra sig.
Din Geisha då när ska du visa henne? En godbit till

Vilken underbar liten tös!
Har aldrig heller varit så intresserad av paddor men…Det där är en padda helt i min smak
mums. Ett stort grattis till henne!
Helt underbar… och jag är redan fast för sköldpaddor .. hihi
Hon är supersöt Unni!! Pussa henne från mig 

Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

O vad vacker hon är
Vi har ursöta bebisar !!!!
Hon är en riktig godbit
. Jag har ju också haft förmånen att pussa på henne lite…
Kram AC
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt
Hon är jättefin! Härlig ögonfärg också! 

Herrejösses så söt hon är Unni O:) Vilken godbit
…
Verkligen GRATTIS till hennne och pussa henne från mig
…
Vi ses på Torsdag Kram Elsa…..

Helt enkelt bedårande 
Hälsningar Eva
Sötnos hon e….. Har syrran här hemma Nova Star som e….. riktigt söt hon oxå. Måste få till det med att kunna lägga ut bilder på henne oxå. Har henne bara till "låns" än så länge, Ulla ska ta två kullar på henne framöver, så vi hoppas det kommer att gå bra.
Hälsningar Hanna o Nova
"En stund i taget - här & nu"

världens vackraste padda 
_____________________________________________________________________________________________________
Letar Ragdoll på foder

#16 Visst är det en underbart vacker padda men tyvärr Janes matte och Unni och Ulla så bor världens vackraste padda hemma hos mig 
.

#17 hon är vacker med underbar 
_____________________________________________________________________________________________________
Letar Ragdoll på foder

Alltså, vill bara poängtera att mitt inlägg är skrivet med en antiödmjuk och mycket partisk ton, det framgick väl hoppas jag. Jag tycker verkligen att Unnis padda är riktigt, riktigt grann och jag vill inte ta fokus från trådskaparen. Jamen visst är min tjej underbar #18. Nu tycker jag att det är dags att visa lite nya bilder på Unnis nya fina tjeja. Jag är såååå nyfiken! Kram alla och ha en skön dga!