Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett14-ot-off-topic
Läst 482 ggr
Fyrpihls
0

ja så var man hemma igen

Ville bara titta in och meddela att vi är hemma igen nu. Vi har ju varit en kortvecka i Kvitfjell. Vi hade med oss Gesiha, Vilda och Fannie, och så blev Hunden Ella med också, för hon blev så ledsen när vi skulle lämna kvar henne hos mamma.

Katterna delar då den ena hundburen och det går fantastiskt bra att resa med katter. De finner sig väldigt bra i att resa så, och verkar inte det minsta stressade.

Och väl framme var det mycket att nosa runt och kolla upp och snart var det full rulle i stugan. Men usch vad kallt vi haft. Närmare 30 minus på natten och ca 15-20 minus på dagen, men på solsidan i backen så kändes det som +5. När vi var i backen så fick djuren vakta stugan såklart.

Och än kan kärringen åka snowboard. Jag tänker varje år nu innan, att det kanske är dags att byta tillbaka till skidor. Men nu har jag ju inte stått på ett par skidor på nästan 12 år, så jag känner mig tryggare på brädan. Dessutom får jag ont i knäna av skidor, och gissa vart träningsvärken är värst efter några dagar på snowboarden…? I midjan och magmusklerna, och därefter kommer vaderna.. Så Midjan har nog blivit några cm smalare (tycker jag)

Synd att man inte har mer snö här.. för det är så fantastiskt kul. Jag ska se om jag kan få in en film som jag filmade samtidigt som jag åkte.. försökte hålla den på ena höften, så man ska se hur man ser..

men just nu vet jag inte vart kameran hamnat i all packning så jag får försöka i morrn eller nåt.

Kram på er allihop!!

Yataz
0

Det låter som om i haft det jättemysigt *avundssjuk* Glad

Martina

Yataz

FunHouse
0

Usch, kan inte tro att det är härligt i Norge…mycket bättre i Bankeryd. Flört.

**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011

S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

www.funhouses.se

[Miosh]
0

Välkommen hem igen :)

Singo-Torpet
0

gud så skönt med lite semester…

Wonderdolls