Omorose´s kull 5v
Hej!
Här har jag lite nya bilder på de små pälsbollarna. Tyvärr blev de inte som jag önska då både jag och kattungarna var nyvakna, men men. Bättre än inget.
Nu har jag även besämt namnen på dem och jag kör som så många andra med en A-kull, denna kull har dock också ett tema, grekiska gudar och gudinnor.
Kullen är mellan min hona S*Meregeas Cornelia och snyggingen Utö´s Triton. Tack Maud!
Först ut är vackra S*Omorose´s Acidalia - Stannar
Sedan har vi vildjuret S*Omorose´s Artemis - Till Salu
Sömntutan S*Omorose´s Adonis - Till salu, sällskap
Sist har vi underbara S*Omorose´s Anteros, ni får ursäkta den dåliga bilden men han skakar så väldans mycket. Till Salu, sällskap
Så det där var alla, bättre sent än aldrig. De alla mår jätte bra och växer så det knakar. Snyggast är de två tjejerna som båda har snygga korta profiler. Det visade sig även att Anteros, som jag från början trodde var en feltecknad bicolour, är i själva verket en väldigt feltecknad mitted 
Har du en hemsida ??

#1 Nej tyvärr =( Den är påväg…

Dom är jättesöta!!!
Åh vad roligt att se nya bilder av dem Sarah, vilka underbara små dunbollar
Acidalia är otrooligt söt (och vilket vackert namn!), förstår att du behåller henne och det ska bli spännande att se hur hon utvecklas!
Blir det någon utställning nu framöver då? Vi har plats i bilen
Kram Hanna
Vi har en kattunge till salu - Välkommen in på hemsidan!
Hanna Tjärnström
S*Itchy Koo Ragdoll, Umeå

#4 Tack så mycket =)
#5 Åh tack! Ja jag är jätte nyfiken, det är så kul att se dem bli stoor. Ja jag har funderat på lite utställningar, mest i närheten som Övik, sundsvall och umeå. Men om det finns möjlighet att snylta plats i bilen till någon utställning så är jag öppen för förslag 
Men jag har inte anmält mig till någon, var inte säker på att jag skulle behålla Acidalia och då skulle ja inte ha nån katt att ställa ut.
Jag hör av mig, och du vet att du är välkommer att komma förbi och pussa på dunbebisar!
Kram
Men, sååå söta!! 
Hej Sarah,
Jättesöta dunbollar, gillade verkligen öronsättningen på din lilla tjej du ska behålla. Har en liten fixering av öron…hahaha…vill så gärna prata om öron så jag läser medvetet fel bara för att få göra det
(tänker på 3-veckors tråden)…hahaha…nä skämt och sido…Vilken ögonfärg de fått alla!! Härligt! 
Kram kicki
---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------

supper söta.. förstår att du ska behålla henne =)

Tack alla!
#8 haha ;D , va kul att höra att du gillade dem! Jag håller med dig, en snygg öronsättningen gör mycket för helheten, jag hoppas att hon håller sig såhär snygg. Sedan är hon ett riktigt charmtroll som man inte kan sluta pussa på
Kram

Ahhh, där var ju bilderna då
Vad dom har växt dina dunbollar. Sööööta är de allihopa
och jätte fina namn du har gett dem.
Kram Nina

De är fortfarande lika bedårande eller kanske rent av ännu mer bedårande än när de var 3 v. =) Jättesöta!

Fantastiskt söta små dunbollar
….
……
//Elsa
Acidalia :) vill ha…

Vilka gobitar, jättesöta 
***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah
Vi har kattungar!
Stödjer Kattvärnet - Haninge
Får du sälja hane till avel eller…?
jag gillade Artemis skarpt, och jag hade ju sparat en halvbror till Triton, min Boowie, som sen fick en stor urinsten, så jag inte kunde använda honom i avel..
Den här Artemis.. han kan ju ha chokladanlag också… hm…

#16 Tråkigt att höra om din pojke…=( Jag får inte sälja hanar till avel men…Artemis är en flicka
och hon är bedårande, är väldigt sugen på att behålla henne också men jag får lugna mig. Så jag har planer på att sälja henne till avel, vet inte om du är intresserad av en flicka dock.
Jag ska testa dem strax för choklad =)

Tack alla för era snälla kommentarer, va kul att ni gillade dem! 

* Nu när alla ändå är på G med att ge konstruktiv kritik så får ni gärna ge er på dessa små också, även fast detta inlägg inte är under den gruppen. Ska se om jag hittar nå profilbilder..