Vad tycker ni om Zack :o)
Men jag tycker du ska samla alla bilder av honom i en tråd, annars blir det en jäkla massa trådar 
Mysig kille.
Hej! Kom precis på det….ni får ursäkta att jag ordnat så många trådar med min Zack…
Är nybörjare här, så det blir lite tokigt då 
Jag tar bort alla trådar så kan du väl fortsätta att fylla upp i denna 
Martina
Yataz
Är detta alltså en konstruktiv kritik du vill ha??
Bäst jag frågar innan jag börjar ösa ur mig.
Ja, självklart vill jag ha konstruktiv kritik….ös på!
Jag inbillar mig att profilen ser ganska rak ut, fast det är inte så lätt att avgöra helt säkert…
Har du nån tydligare profilbild på honom?
Ok här kommer mina åsikter.. Nu leker vi domare alltså;
På bild 1 ser man att han har en dålig profil, näst intill obefintlig, och stora öron, dom kan han ju dock växa i.. eller snarare är det väl höjden på pannan som saknas..
#4 på det här kortet ser han ganska bra ut.. man ser att han har en ganska stark haka, men här saknas bredden i kinderna… öronen får ju vara stora i den här åldern
#5 här ser man att detta är en kille med otroligt bra längder i sin kropp.. lång svans och ser ut att ha bra pälskvalite´
#6 ett anskrämligt kort, där han ser ut att ha en balines som pappa.. aldeles för lång nos och INGEN profil…men han kan bli så otroligt stor så att nosen passar in, det vet man ju aldrig. men nu är det ju kortet som jag yttrar mig om..
De andra två bilderna samma sak.. Han är otroligt urvuxen antagligen och just nu inte i sin vackraste ålder.
Ja nu har jag ju fullständigt sågat honom, men om två månader kan ju allt se helt annorlunda ut.
Hoppas du inte blev ledsen nu… jag har ju inte klämt och känt på honom utan bara bedömt honom genom bilder, och som han ser ut just på dessa bilder… men han ser inte så lovande ut just nu….
Kram.. bli nu inte ledsen.. vi ska ju tåla kritik här….
ta nya kort om en dryg månad så ska du se…
Jag är absolut INTE ledsen för sågningen…jag ville ju ha konstruktiv kritik..
Han har ju vuxit kopiöst mycket sista tiden, och huvudet har inte riktigt följt med, så jag hoppas att det rättar till sig framöver 
Det gör det säkert… att ha lång nos kan innebära att katten kommer bli STOR…
Dessutom är dom som allra mest fel just vid 4 månaders ålder.. sen vid 5 månader så kan dom plötsligt Växa ihop igen i harmoni…
usch nu känner jag mig ledsen och orolig över att du ska bli ledsen… för att jag var så negativ… jag har ju själv en choklad katt och dom är lite sämre i typen oftast tycker jag… Min Vilda har heller inte den bästa profilen och ganska lång nos..
lägger in en profilbild och en farmifrån så du ser..
och ett från sidan där man tydligt ser att framförallt pannan är lägre och nosen längre än vad JAG egentligen tycker är det ultimata.. men det gäller ju då att para henne med en killa med HÖJD på pannan och bättre profil.. för att få bättre katter..
Jag inbillar mig ibland att typen sitter på samma genpar som chokladgenen… I en kull med både bruna och choklad tex så är dom fullfärgade bättre, men det kan ju vara en slump.. men egentligen tror jag kanske att det är bättre att para en riktigt bra chokladbärare med en lila/choklad än att bara para lila och lila eller choklad och lila osv, men det är ju bara mina spekulationer..
nu ska jag gå och lägga mig// Unni
Vad gullig du är…
Du behöver inte alls vara orolig att jag ska bli ledsen…jag är inte så känslig
.
Du har ju rätt i att choklad"pralinerna" inte är så bra typade. Hoppas bara att Zacks huvud växer till sig när han blir större 
Era chokladisar har väl samma pappa…eller, om jag inte är helt fel ute.
Och vi har väl klämt och kännt på Zack när han var liten, eller hur Unni?
Jag tycker han ser ut som många choklad gör…varför de får det utseendet har Unni och jag tvistat om lite..Men en del rättar till sig till rätt okey.
Jag tror att han växer i öronen, fina ögon har han. Breddar kinder gör han nog också och växer förhoppningsvis i nosen.
Profilen blir nog aldrig vad man vill ha. Han har också romersk nos, vilket Unnis choklad också har lite. Släktdrag kanske? Men som jag tycker är väldigt gullig, men ej önskvärt bland Ragdolls…
Fin päls tycker jag mig se att han har, vilket är väldigt viktigt tycker jag.
Snygg färg också…choklad, mumma…
AC
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt
Jaha!! Är det den Zack….??? att jag inte kopplade det….
Ja men då blir han säkert skitsnygg!! Hi hi
En fråga till er som har bättre koll 
Har tänkt ta Zack på utställning till sommaren och hösten, hur mycket avdrag blir det pga Zacks romerska nos?
#20 Du är för rolig! 

#21 Svårt att säga vad det blir för avdrag för just nosen, men huvudet som helhet har hela 20 poäng.
Martina
Yataz