Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett06-konstruktiv-kritik
Läst 1199 ggr
Silvertrasans
0

Min lilla nya kille

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan,

Har tyvärr inte varit aktiv på detta forum men tänkte att det ska bli lite ändring på det. Här får man verkligen se många fina raggisar och vill gärna dela med mig och visa lite bilder på mina underbara älsklingar Skrattande

Här är min nya gospropp (Blåtabby bicolour)

Så underbar och så cool!

Ögonfärgen kunde ha varit mycket bättre, de var blåare när han var yngre och jag hoppas att lite ska komma tillbaka. Öronen sitter lite för högt upp i dagsläget och är en aning små.

Ska verkligen bli spännande att få se hur han utvecklas

Silvertrasans
0

en bild till

Silvertrasans
0

en till

Limin
0

Jättefin kille!

Jag har själv en blåtabby bicolor kille här hemma som blir 17 veckor på fredag… oj vad tiden går.

lijo73
1

Snygg pojkKyss

Silvertrasans
0

Tack så mycket. Vilken finning du har! ser ut att vara en liten busing Kyss Tiden går ju bara för fort.

#4 Tack så mycket Skrattande

bebble
0

Han är underbar

Grattis till din kulle

kram

Limin
0

#5: Tack! Ja, vår lille Colin är en liten "illbatting"… en riktig tuff kille. Sen är han så mysig, för så fort man tar upp honom så börjar han spinna Kyss

Leorag
0

Nejmen hejsan hoppsan! Flört

Skalman är fortfarande lika söt som han har varit på tidigare bilder. Blå bicolor är ju snyggt det med Flört 

// Therese & Charlie

Yataz
0

Uppmärksamma att detta ligger under konstruktiv kritik så jag antar att det är det trådskaparen vill ha och inte bara få veta hur söt han är? Flört

Jag tycker han ser lovande ut. Fint huvud.
Kanske får han lite för små öron när han blir färdigutvecklad, eftersom de ser ganska lagom ut nu. Svårt att säga.
Och ögonfärgen är verkligen för dålig nu så den kan man ju hoppas blir något bättre. Ser ut som om han skelar lite nu också, men det kan ju också försvinna.

Men är du säker på att han är blå? Tycker han ser väldigt ljus ut.
Ser ut som lila tycker jag?

Martina

Yataz

Leorag
0

# 9

Eftersom det var jag som skrev att han var lika söt fortfarande så kan jag bara svara för min del Flört TS är uppfödare till min kille så hon vet att jag inte kan ge konstruktiv kritik då jag inte har den kunskapen än men jag tror nog att M har överseende med det. Nu var ju inte jag den enda som inte skrev något konstruktivt så… Flört

Yataz
0

#10 Självklart kan du inte ge konstruktiv kritik då, men jag ville bara förtydliga att det låg under den rubriken eftersom det kan vara lätt att missa då det finns två bildrubriker att använda sig av.
Jag missar det själv jämt och ständigt Flört

Martina

Yataz

Omorose
0

Fin kille! Han ser ut att ha härligt breda kinder och allmänt snyggt huvud. Han ser ut att få fint V. Ögonfärgen är dålig men som sagt, den kan ju bli bättre.

Sedan håller jag med Martina, väldans vad ljus han är?

Limin
0

#9: Ursäkta… nu missade jag rubriken igen!! Skrattande Jag är ingen uppfödare eller har kunskap om hur en ragdoll bör se ut… så jag kan inte annat än skirva att han är en fin kille.

Ska bättra mig och kolla lite bättre vilken rubrik inläggen står under…

FunHouse
0

Tycker han har fina öron, snygg haka, vilket är väldigt viktigt tycker jag. Bleka ögon tyvärr. Drar ihop pupillerna lite på bilden som Martina påpekade, men det kan ju vara att man står nära med kameran.

Jag skulle gärna vilja se vad han har för färg på baksidan av öronen och svans…kanske han kan vara lila?

Men du kanske vet att han är blå?

AC

**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011

S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

www.funhouses.se

Silvertrasans
0

Tack så mycket för era inlägg.

Han är blå, väldigt ljus i masken och har ett ganska så brett V och tabbymönstret gör nog sitt också. Svansen är dock ganska mörk.

Så synd att hans ögon är så ljusa men man kan ju inte få allt Skrattande

#9 Det gör absolut ingenting!Glad

Kram