Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett06-konstruktiv-kritik
Läst 666 ggr
louisdolls
0

Hur ska jag göra

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är i valet och kvalet hur jag ska göra med den här tjejen..

Skulle ni kunna ge fördelar och nackdelar på henne och isåfall tala om varför jag ska köpa henne kontra inte kopa henne…

Ni har ju blivit så duktiga nu på att ge konstruktiv kritik och de innefattar även bra kritik

//Elsa

louisdolls
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer nästa tjej som jag skulle vilja ha era åsikter om lika som ovanstående

//Elsa

Skulle bli väldigt glad om ni kunde hjälpa mig med detta dilemma

Yataz
0

Jag tycker det är så svårt att säga något när man inte har katten framför sig och kan klämma och känna igenom.
Om jag ska kunna säga något alls känner jag framförallt att jag behöver se fler bilder i olika vinklar. Profilen, huvudets bredd uppifrån osv.

Det jag kan säga är väl att den första ser ut att ha en fantastisk ögonfärg och bra bredd i sitt huvud. Men det ser ut som om hon har svag haka?

Hur gamla är de?

Tror inte någon kan säga åt dig vad du ska göra Elsa.
Följ ditt hjärta och din magkänsla. Ta reda på så mycket som möjligt.
Om katterna finns här i Sverige kanske du kan be någon mer erfaren uppfödare att följa med dig och känna och klämma lite Flört

Martina

Yataz

louisdolls
0

Dom finns i USA så klämma och känna blir lite svårt ..

Första katten är 8 mån

och torbin 3 månader

ariotellos
0

Jag föll för katt nummer två, men det var för att hon var så söt! Rent utställningsmässigt kanske katt nummer ett har bättre förutsättningar (eller inte). Jag hade iallafall valt torbin.

Yataz
0

#3 Ok det förklarar den höga öronsättningen hos första katten då Flört
Då halkar de förhoppningsvis ner.

Martina

Yataz

Fyrpihls
0

jag tycker du ska vänta Elsa… Du har ju jättemånga katter nu och du kommer bli galen sen när du får alla kullar och vill behålla nån ur varje kanske..

Mitt råd är "KÖP INTE"