Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett03-hälsa-beteende-och-skötsel
Läst 675 ggr
Mariamores
0

Tandfråga...

Min katsrerade hane här hemma har som man skall ha - sex framtänder mellan hörntänderna MEN två av dem sitter ovanpå varandra/knör om samma utrymme om ni förstår vad jag menar. Han verkar inte lida av det alls och tandköttet ser friskt ut… Hmm, nu blir jag lite fundersam - han verkar inte lida av det, de där framtänderna är ju så pyttepyttesmå - är detta något som behöver åtgärdas/dras eller liknande? Har någon av er upplevt detta?

Tyvärr ställer han inte upp på bild, han är väldigt blyg med sina frambissar Flört. Att hålla läppen nere och samtidigt mickla till kameran med en hand funkar bara inte…

Vi har kattungar!

Min hemsida

raggorgeous
0

jag skulle nog ha röntgat tänderna på honom så man ser rötterna också..  gå till nån som är BRA på tänder bara - som vet vad de pratar om.. finns många som inte gör det.

Så slipper du oroa dig..

Kattungar planeras under 2012
Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

Mariamores
0

Tack för ditt snabba svar! Jag får absolut ta upp det när det är dags för nästa vaccination, vilket är relativt snart… Det var slumpen som gjorde att jag såg det, jättepaff… Han är ju två år nu…å jag har inget sett innan heller…

Vi har kattungar!

Min hemsida

raggorgeous
0

ja det är bra att kika i munnen lite då och då… ;)
Kan tänka mig att de vill dra ut de översta…

Kattungar planeras under 2012
Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se