Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett: 06-konstruktiv-kritik
Läst 800 ggr
AakresRagpride
0

Konstruktiv kritikk på Znowie

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

De fleste ser nok hvor denne skjønnheten kommer fra Tungan ute

Hun er desverre feilmarkert i ansiktet, men dette visste jeg selvsagt da jeg kjøpte henne.

Hun var 5 kg i januar, og mer kommer det til og bli da hun er på tjukka gittKyss

AakresRagpride
0

..

AakresRagpride
0

profil..litt dårlig bilde Skäms

AakresRagpride
0

..

Yataz
0

Jag föll för henne direkt redan när hon var liten och hon är även nu en mycket vacker dam, tycker jag! KyssKyssKyss

Jag har inget att klaga på förutom teckningen Skrattande

Martina

Yataz

FunHouse
0

åh, vad fin. Snygg öronsättning och profil.

Mycket charmig teckning, men kanske inte precis som domarna vill ha det, men jag gillar denKyss. Ser ut att ha bra haka också.

AC

**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011

S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

www.funhouses.se

Fyrpihls
0

jag tycker också hon ser fin ut, jag hade dock önskat hakan något starkare.

Öronen är jättebra placerade och bra form.. och säkert blir dom aldeles lagom stora när hon växt färdigt..

Underbart charmig tjej… och vaddå?? Det finns väl skrivstils V.n

ett uppochnervänt sånt..

Rosino
0

# 6   starkare haka? Har hon inte bra haka?

Ragstars
0

Hun er en riktig fin dame!!Kyss

Jeg likte veldig godt øreavrundingen hennes, men jeg ville hatt øyenfargen en smule dypereFlört

Haken synes jeg ser OK ut.

Yataz
0

#7 Nog tycker jag att hon har bra stark haka.
Se bilden i inlägg #2. Är inte det en stark haka så vet jag inte vad som är det Flört

Martina

Yataz

AakresRagpride
0

Jeg får finne fram enda flere dårlige bilder … Tungan ute

AakresRagpride
0

og et til…blitsen forsvant HELT jo!Skäms

Fyrpihls
0

jag trodde det var en konstruktiv kritik man ville ha… jag sa att jag kunde ha Önskat hakan starkare, eller snarare djupare… jag menade inte att det var en dålig haka, men den kunde varit ännu bättre…. gällde bild 1.

Det är ju inte varandras inlägg vi ska kritisera… utan bilderna ifråga..

förlåt om jag trampade nån på tårna… Det finns väl ingen katt som har precis ALLT.. Naturligtvis hade hon ingen dålig haka, men den kunde varit liksom Djupare, eller hur jag ska säga…

Annars en underbart fin katt…

Yataz
0

#12 Menade inte heller att kritisera ditt inlägg, men diskutera kan man ju alltid och nog tycker jag det är en stark haka hon har. Men vi ser ju alla med olika ögon. Vi trampar inte varandra på tårna för det Flört

Martina

Yataz

Rosino
0

# 12 Det var inte meningen som nån kritik till dej, jag tyckte hakan var bra och därför frågade jag. Jag är ingen expert och ville därför ha lite förtydligande vad man ska titta på…

Helona
0

Åh,va kul att se Znowie. Har bara sett henne på kort när hon va bebis. Visst ser man var hon kommer ifrånFlört

Jag går på looken. Och den gillar jag!!!Hon kommer nog att bli kanon som avelshona,med den stamtavlan. Lycka till!

Åsa

AakresRagpride
0

Takker for ord, uansett hva man mener Glad

Er jo deres meninger jeg ønsker, da må man være kritisk og si det man mener, synes slike tråder er utrolig flotte og lærerike jeg Glad

Fyrpihls
0

Hur som helst så är hon skitsnygg…