HCM DNA-test priser
Kommer inte ihåg vad jag betalade sist för HCM DNA-testerna från Laboklin och kan heller inte hitta några prisuppgifter. Någon som vet vad priset ligger på? Och visst var det väl billigare om man tog flera tester samtidigt?
Om någon vet så vore jag tacksam för svar!
Martina
Yataz

Jag betalade 1001 kr för 2 st fån laboklin i augusti 2008
så 500,50 st

Jeg betalte NOK 580 for to tester hos Laboklin, men da tok jeg testene hos min veterinær mens han så på og kollade at chipnr. var riktig, og jeg skickade inn prøvene selv.
Han tok ikke ekstra betalt for dette, siden jeg var hos veterinæren i et annet ærend.
Dette var våren 2008
Jag ska också skicka in tester nu på Mokita.
Vill ha Fiv/Felv och blodgrupp - har för mig att jag betalde ca 500 kr för det då jag gjorde det på Xita.
Kollade även labbet i USA men de gjorde "bara" DNA testerna som jag gör med SWAB… och jag vet ju att hon är N/N på HCM så det får bli Laboklin ;)
Håll tummen!
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se
I Australien kostar DNA ca 240 kr

jag betalade 500,50 sek/katt
Vi har helt underbart söta
Ragdoll kattungar som söker nya hem!!!
Besök gärna vår hemsida S* Northern Pearl´s
Äkta vänner är som ädelstenar,värdefulla men sällsynta;falska vänner är som höstens löv granna men blåser bort med första vinddrag.
Tack för alla svar!
Jag tror nog det var 500,50 kr jag också betalade sist jag också.
Martina
Yataz

Kollade igenom mina tidigare mail från Laboklin från förra året. De erbjuder 10% rabatt om man skickar in 3st tester eller fler tillsammans.
Australien är bara hälften så dyrt, men tog mycket längre tid att få svar.
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt
#7 Ja, just det. Jag hade för mig att det var något sånt. För jag skickade in på alla katterna sist när jag testade. Tack då vet jag. 
Martina
Yataz