Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett: 14-ot-off-topic
Läst 1083 ggr
Tillemoras
0

Cancer cancer cancer

Fy fan säger jag bara! Är så jä**a trött på den sjukdomenSkrikandes

Måste få skriva av mig!

Just nu känns det som att alla i min närhet har sjukdomen. Min älskade lilla mamma har haft sjukdomen sen -94, hur länge ska hénnes lilla kropp orka?

Min systerdotter, arton år, har precis fått veta att hon har en typ av blodcancerGråter

Min systers kompis ringde för att säga "Hejdå", hon hade fått diagnosen bröstcancer och det var så långt gånget att läkarna hade sagt att hon inte hade många veckor kvar att levaRynkar på näsan

NU RÄCKER DET!!!!!

Tack för ordet

Ragstars
0

Uff, så grusomtGråter

Cancer er en hemsk sjukdom…

Evenstars
0

Ja, det är verkligen så tungt Gråter när det går så långt…*KRAM* på dig och dina nära. Vi har en liknande situation i vår familj med flera svåra fall. Men barn också…USCH Gråter man får lust att skrika när jag läser det Skrikandes!

STOOOOR STYRKEKRAM!

Dessutom granskar jag bilder på bröstcancer det hela dagarna i mitt yrke som forskare. Obestämd

---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus

S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll

Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se

Christina

------------------------------------------------------------

Annika65
0

#1  Ja det är verkligen en helvetes sjukdom. Förlorade min mamma i cancer för 6 år sedan så jag vet vad du går igenom. Gråter

Kram

AakresRagpride
0

Jeg lar tårene trille, for dette kjennes helt for jæklig ut..vet så absolutt hvordan du har det…virker som alle rundt meg svinner henn nettopp pga kreft…

Vi har så og si nesten ingen damer i min del av slekt-treet som IKKE har fått kreft en eller annen gang..og både bestemor, oldermor og tippoldemor døde som følge av brystkreft..

Jeg er selv 23, og har allerede vært en gang inne på mammografi…Gråter

La tårene komme, det blir så sinnsykt vanskelig om man ikke får tømt seg av og til..da kan det rett og slett bli for mye til slutt.

MASSE klemmer til deg og dine! Utnytt tiden, gjør det dere har lyst til, ikke hold igjen!

Da min mor ble operert for kreft 2 gang brukte hun alle sine sparepenger på en reise sammen med meg og min lillesøster, vi reiste en god del og opplevde MYE man ikke vil være forunt!
Hun var sikker på at det var den siste turen vi tok ilag,men hun lever enda..heldigvis!

Tillemoras
0

Tack alla för gulliga ord, jag tar verkligen till mig det ni har skrivit.

Det här är en sjukdom som drabbar många och jag läste häromdagen att cancerfallen ökar…….

Tanken var inte att alla ska tycka synd om mig utan det är bara skönt att skriva av sig. Jag försöker att tänka positiv och peppa min lilla mamma att vi klarar det här, att vi behöver henne. Försöker vara glad och positiv och optimisk utåt men inom mig skriker jag och gråter

#4 Du har rätt man ska gråta öppet men samtidigt är min mamma så svag som person och ser hon att jag gråter så blir hon ändå svagare. Om du förstår vad jag menar

Jag har underbara vänner som ställer upp och lyssnar men nu vill jag inte prata om det…….

Yataz
0

Vill bara säga att det är hemskt och att jag skänker en extra tanke till dig och din familj!

Martina

Yataz

Singo-Torpet
0

ush va tråkigtatt höra maria.. ja hoppas att de blir bra… cancer är hemskt och de känns som även min släkt minskar fort pga denna hemska sjukdom…

KRAMAR!!!

Helona
0

Samma här! Bror som insjuknade i prostatacancer. Som tillfrisknade,tack och lov.En far som nyss avled i samma sjukdom.

En jobbarkompis  som är i slutfasen av sin cancer. Samt en vän som har kort tid kvar.

Ingen tröst,men vi delar detta med dej.

Kram / Åsa

Fyrpihls
0

sänder dig bara en varm kram…

inga ord räcker till…

Wonderdolls
0

En varm kram ifrån mig också!GråterJag har förlorad min pappa ifrån cancer för nästan ett år sen. Han var 56 år gammal!Gråter

/Mili

Bevingad
0

Kände att jag ville logga in och skicka många styrkekramar och säga att vi tänker på er. Usch livet är bra orättvist ibland Gråter

Nosbuff o gos till dig från Vinnie & Buffe o kramar från mig

FunHouse
0

Många kramar från mig, känner med dig.

AC

**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011

S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

www.funhouses.se

Tillemoras
0

Tack för eran omtanke!Glad

NorthernPearls
0

många stryke kramar från mig till dig

Vi har helt underbart sötaKyss Ragdoll kattungar som söker nya hem!!!

Besök gärna vår hemsida S* Northern Pearl´s 

Äkta vänner är som ädelstenar,värdefulla men sällsynta;falska vänner är som höstens löv granna men blåser bort med första vinddrag.