Nu är han hemma *Mio min Mio*
Nu är han hemma… godingen..

Nya bilder för dagen..

Vilken goding!!! 

Nu är längtan över ;D Jätte fin kille med underbara blåa ögon! Den kritiken jag kan ge är…att han har en lortig nos
Haha nämen ett stort Grattis! =)
nej han har varit i slagsmål lite… men han är ganska rejält tovig.. så jag har att göra idag.. Annacarin får komma och hjälpa mig sen
hi hi

nämen stackarn, får både smällar och sen blir det bad ;)
OBS… Han är inte bara Mio Min Mio, utan Annacarins också… bäst jag säger för annars blir hon skitsur på mig och det är ju inte roligt.. vi som tom ska dela rum till helgen… Så han är även Mio Annacarins Mio.. hi hi 

Grattis till er båda för en fin kille.
Lycka till med badningen.

Grattis Unni han ser jättefin ut 

och Grattis AnnaCarin också givetvis 
badet får vänta… han får väl e chock annars.. han är ganska nybadad, men väldigt tovig… så nu har jag stått med karda och utredningskam både länge och väl, och han bara njuter och spinner och visar magen…. inte alls svårhanterlig..
jag ska tvätta hakan lite med våtservett bara… så får han bo in sig lite innan badet…
Jag älskar honom redan… Gud vad go han är…
är du hemma Åsa?
har du fullt upp?(det har ju jag också egentligen men..)
tänkte ringa dig…

Ska iväg nu men jag kan kanske slå dig en pingel senare?
# 11 okidoki..

Han är jätte fin Unni och Annacarin
Har tyvärr inte så mycket kritik att ge. En kille som man bara vill borra ner näsan i 
Grattis till era fina kille!!!!
En riktig nalle björn!!
Han är jättefin! Grattis båda två!! En liten kille efter honom står på önskelistan 
Zabelle
Ja, det är bäst Unni att du inte glömmer det…*ler*.
Nä, jag är så glad över Mio. Han får hjärtat att banka
.
Jag kan ju säga att jag var regält nervös att han skulle vara skelögd eftersom även jag tyckte han såg ut att vara det på ett av korten.
Och eftersom jag är skelögds nojjig av mig, så var det pirrigt värre.
Men han var verkligen inte det, inte det minsta, och vilket uttryck han hade. Underbara ögon. Inte lika djupliggande som brossans. Utan ett öppet uttryck som jag gillar.
Han hade också precis lika mycket profil och höjd på pannan som Leo, vilket jag inte heller trodde. Glad överraskning.
Han hade mycket fin silkig päls också, det gillar jag.
Riktigt snygg kille.
Men….han var en toving en…spinkig. Han måste äta upp sig ordentligt. Inte lika tjock och go som Leo, men om jag känner Unni rätt så lär han nog bli det snart.
Mycket mat och kärlek finns det i den familjen…
Kram vännen och tack för att du var envis..
Oj, oj, vad detta lagt på konstruktiv kritik…..blev mera skryt kanske, men det får ni ta idag…
Kram på er..
AnnaCarin
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt
#15 Zabelle.. du vet att du står högt upp på min kölista… och det roliga är att du kanske kan få precis det du önskar redan i år..vem vet?!
#17 Tack Unni! Blir det inte i år så blir det kanske nästa år… Jag har tid att vänta på "den rätte" 
Zabelle
Wow vilken kille, jag blev alldeles kär 

Jag är så glad för er skull Unni och AC att han inte skelar hade varit synd på en sån pärla.
-------------------------------------------------------------------
Ragdoll kull född 25 jul med underbara padd tjejer fortfarande till Salu
Välkommen in på: http://hvenhildas.com för en titt

Vilken härlig utveckling det blivit på honom!!!
Långt ifrån samma kille jag såg i höstas!! Stort GRATTIS till er båda för denna fina kille. Blir så glad för eran skull.
/Nina
Vad skönt för er att han inte var skelögd, han ser jättego och fin och maffig ut men utan att vara ragdoll på steroider om ni förstår vad jag menar :)
Något spetsiga öron kanske, man annars älskar jag den här grabben. Ska bli kul att se vad han ger för kattungar. Han och Pinglan du Anna-Carin! Det blir grejer det :)
Stort tack,
.
AC
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

Gratulerer til dere, han ser kjempeflott ut
Tack allihopa för alla snälla ord….
Tack tack
Grattis till snyggingen och lycka till med kommande kullar!

Han ser helmysig ut, riktigt tuff! Charmigt med hans ögon också.
Lycka till med honom
***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah
Vi har kattungar!
Stödjer Kattvärnet - Haninge
Åh vilken vacker kille!!!! Verkligen vacker!!!
"En stund i taget - här & nu"
Ursäkta mig, såg inte att den här tråden låg under "konstruktiv kritik", jag kan ju inte göra någon bedömning, för jag vet inte vad man "ska" titta på, bara att jag tyckte att han var en väldigt söt katt….
"En stund i taget - här & nu"