Naken...
Ja, det är inte jag som är naken…tack och lov
,
men jag vill bara "synda" en gång och presentera min nya hona jag fick hem igår. "Bicolour" eller två färgad kanske jag ska säga, svart och vit liten underbar Sphynx hona. Detta är något jag längtar efter väldigt länge.
Mina Ragdolls fattar inget…vad är det matte släpat hem för en stor råtta
.
Men jag måste säga att vilken underbar katt…så kelig.
Inte värt att sätta denna katt på konstruktiv kritik
Kram AnnaCarin
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt
Bara en naken bild till
, sen aldrig mer….jag lovar…
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

Var faktiskt riktigt söt 

ja, konstruktiv kritik kanske inte vore så bra om man skall jämföra med henne med ragdollen…
men gullig var hon allt
Wow!! Vad häftig hon är…. 

Grattis till nykomlingen!

Så utrolig flott hun var. Har selv vurdert en Sphynx, men foreløpig så må jeg vente litt. Utrolig fasinerende vesener disse kattene, og jeg har absolutt ingen problem med å se andre raser her inne. Moro med variasjon. På bilde nr 1 så ser hun ut som et fantastisk skrukke troll 
Äsch, du får gärna synda lite nu och då. jag syndar ju på lite rexforum utan att bli utslängd 
KANONFIN!!
Hon är fulsnygg, 
Hi,Hi…… kontraster skal være bra
, hun var utrulig flott
!!
Grattis 
Klem Merethe

Urgullig!! Jag undrar så hur hon känns att klappa
. Lycka till med gobiten
***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah
Vi har kattungar!
Stödjer Kattvärnet - Haninge
Kan berätta att hon känns som en varm persika, när man klappar henne. Hon är otroligt tillgiven, lämnar mig inte en sekund. Kommer upp och pussar på mig när hon hälsar.
Men sen är hon lite busig också, håller igång ett tag sen slocknar hon där det finns lite värme…hos mig.
Hela familjen är helt förälskad…
Till och med Raggisarna accepterar henne nu och det har bara gått en halv dag.
Men det är klart hon är "ful söt", inte lika vacker som en Ragdoll. Men dom finns med blå ögon, så det ska nog bli en blåögd också nån gång.
Tack för att ni tyckte hon var gullig
Gå gärna in och kolla min uppdaterade hemsida..
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt
Grattis!!Lycka till med lille tös!!

Häftig! Lycka till med henne. Gärna fler bilder framöver.
Åsa

Synes det er en heftig flott rase
I mitt neste liv skal jeg kun ha nakenkatter…og ikke trenge damsuge hver dag
Åååå vilken cool och fin tjej!
Precis den teckningen jag skulle önska om jag köpte sphynx nån gång. Jag blir riktigt avis 

Nakenkatterna är underbara att klappa…vaaaarma och superlena…
GRATTIS!! 
---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------

Fulsöt är ju faktiskt sanningen! Charmig! Ska bli kul att få komma hem till dig och mysa lite med henne framöver! Tur du inte bor så långt bort!
Kram Monica
Grattis!!
Så, fin hon är, jättefin färg/teckning…. och vilka söta mörka trampdynor hon har 
Snacka om ragdollens totala motsats! Men jättekul Anna-Carin! Jag tycker de är läckra faktiskt, man vill ju bara ta upp dem i famnen och värma dem! Och låt oss vara ärliga - när våra ragdolls precis kommit ur duschen med pälsen dyblöt och slickad mot kroppen… tja då är det väl ungefär så här de ser ut. Vi är alla likadana under ytan ;)

vilken cool tjej du fått hem… ja skulle vilja ha en rex och dom har ju inte jätte mycket päls dom heller… klart man får synda ibland :)
hur gammal är hon på bilderna?
Oj, vad gulliga ni är
. Hon är 12 veckor o två dagar och precis hemkommen. Idag har jag haft henne i två hela dagar. Hon börjar redan känna sig hemma. Är som en liten hund som springer efter mig och viftar på svansen. Väldigt tillgiven och rolig.
Hon fryser inte så mycket som jag trodde hon skulle göra. Hon vill bara ligga lite varmt när hon sover…typ under mitt täcke..
Jag är kär…
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

Hon ser väldigt exotisk och spännande ut ,,
Nästan lite övernaturlig ,,man måste vänja sig lite mer med hennes typ för att se hennes skönhet ,
Nu måste jag komma ner till er snart och få känna på naken dockan
Kram Elsa

Grattis A-C äntligen har du också en varm mysig sängkamrat, Hon är riktigt söt, kommer förbi en dag med min stora väska 
Vi har ursöta bebisar !!!!

#10 Det låter urmysigt
. Min dotter har tjatat om att hon vill ha en liten nakenfis.. och visat mig så många bilder så jag blivit lite frälst jag med
.. Så vi får väl se så småningom… kanske det blir en liten "varm persika" i huset också.
***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah
Vi har kattungar!
Stödjer Kattvärnet - Haninge

Vadå aldrig mer visa henne??
Hon är ju skitsnygg!
Kanonfina bilder på en lika fin "nakenfis"
Grattis till henne och fortsatt lycka till och jag hoppas verkligen att du visar mer bilder av henne i gruppen OT, det är väl därför den finns *ler*
Vänta ni bara när jag fotat mina små perserbebisar, då blir det bild terror! *asg*
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Lycka till med nakenfisen! 
Då är inte Leo ensam om att vara naken längre då..hihi
Martina
Yataz
#24 Nä, helt plötsligt såg Leo väldigt hårig ut 
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt
Vilken sötnos!
Jag föll pladask för hennes rynkiga lilla ansikte. Hoppas vi får se mer bilder på henne.
Zabelle