Vikt på kattungar??
Var kan man läsa om hur de är kattungarnas vikt uppgång??
Tänkte jag har kattungar som blir 3 veckor på fredag och sku va skoj å veta om dess vikt nu är okej eller om de är något som jag måste oroa mig över.
Mina kattungars vikt är
308…354…355..356 ja 366 och de blir som sagt var 3 veckor på fredag är de okej?? 
Vi har helt underbart söta
Ragdoll kattungar som söker nya hem!!!
Besök gärna vår hemsida S* Northern Pearl´s
Äkta vänner är som ädelstenar,värdefulla men sällsynta;falska vänner är som höstens löv granna men blåser bort med första vinddrag.

Dina kattungars vikter är helt ok, vikterna kan skilja mycket på olika kullar. Man brukar säga att kattungen ska väga 100 mer än vad de är gamla i veckor så vid 3 veckor ca 400.
Sen är en del kattungar mindre och en del större i slutänden kan den minsta bli den största.

tack #1
Vi har helt underbart söta
Ragdoll kattungar som söker nya hem!!!
Besök gärna vår hemsida S* Northern Pearl´s
Äkta vänner är som ädelstenar,värdefulla men sällsynta;falska vänner är som höstens löv granna men blåser bort med första vinddrag.
Hei ,
mine kattunger var 12 dager i går og veide 297 og 308.
Merethe
har skrivit upp mina katters vikt på excel (jo jag är lite nördig med excel) och det har hjälpt mig mycket att se att de hela tiden går upp bra, tycker det är lättare att se i en tabell än bara rent på papper. Vill du veta mina vikter kan du PM'a
http://www.svidjas.se