Ragstar's bebiser 17 dager gamle

Jätte fin kull! Och baby belle är en sötnos, såå charmig
*pussa*
ÅÅÅh, så underbart söööta…lilla Baby Belle är ju helt bedårande. Tyvärr har jag svårt att ge någon konstruktiv kritik….de ser helt perfekta ut allihopa i mina ögon 

* Ojj jag såg inte att det var konstruktiv kritik.
Hm, jag tror att jag inte är tillräckligt duktig för att ge kontruktiv kritik då de är så unga, men Baltazar har någonting som tilltalar mig. Han ser ut att bli bred och fin, jag gillar hans hans bredd mellan ögonen och hans nosrygg.
Sååå Söta speciellt Bella Donna!!

Tusen takk, alle
Vi har en trivelig familie som ønsker å være fodervard, så om Bella Donna utvikler seg bra, og er N/N på HCM1 testen, blir det henne vi beholder i vår oppfödning.
Hun ser ut som om hun får fine bicolourtegninger uten flekker på sine ben. Hennes bliss ser også OK ut, tror jeg. Vi holder tummorna!
Hun har redan ragdolltemperamentet- spinner og liker å ligge på ryggen og bli kliet på magen.
Men lille Baby Belle har redan satt store spor i mitt hjerte… Hun er bare underbart søt med sine feiltegninger og spede kroppsbygning, men hun er jo bare gudegod!!
Urgulliga!
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt
Sötnosar! 
Avstår från att försöka mej på att ge konstruktiv kritik, förutom att det genast syns att Baltazar är en hane! 
Riktiga sötnosar 
Martina
Yataz

Nå finnes nye bilder av kattungene 3,5 uker inne på min hjemmeside
Her kommer en liten smakebit:

Boom Bastic 3,5 uker gammel.

Jättesöta!!!!!!

Kanonsöta små ulltussar ,,,,
,,,,en stor puss på lilla nosen,,