Var är alla bruntabby bicolor ?
Är bruntabby bicolor ovanliga ? Vi har ju en hona, men ser sällan andra såna kissar.
Har ni bilder på dessa, så kan ni väl vara gulliga och lägga upp dessa här..
Bifogar en bild av vår lilla Cora, tagen av Cheeserica på Ragdollutst. i Nyköping
***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah
Vi har kattungar!
Stödjer Kattvärnet - Haninge
Jag har ingen bruntabby bicolor att bidra med.. men din Cora är så snygg!! Och hon ser så snäll ut 

#1 Tack du är så snäll. Ja hon är helt underbart snäll våran lilla tös även mot andra katter. Hon ser lite bekymrad ut på bilden, troligen pga att det är utställning.. 
***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah
Vi har kattungar!

Her er min Amulets Ivanka

Åh Ivanka … hon är ju helt underbar
Jag har sett henne på bilder förrut, och hon tillhör min absoluta favoriter! Du måste vara jättelycklig för henne.
Vi har kattungar!

Här är min tjej Azzi`s Yannine, som för övrigt är dotter till super snygga Amulets Ivanka
här ovan.

Vilka gullepluttar ni har 
Vi har kattungar!
Oj, vilka snygga bruntabby bicolor!! 

Åh vad roligt att få se era underbara bruntabby kissar! Jag hoppas kunna få se dom på nån utställning också. Skulle vara så kul.
Vi har kattungar!