Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett07-ragdollbilder
Läst 1460 ggr
Fyrpihls
0

Mio min Mio.. igen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag tog några nya bilder på Mio *Yaromir* förut, med den vanliga hjälpblixten, så de blev ju inte sådär 100 i kvalite´n, men jag bjuder på några ändå…

Min goa, goa Pojke…

Fyrpihls
0

ett till

Fyrpihls
0

ett till

Fyrpihls
0

ett till

Fyrpihls
0

ett till

Fyrpihls
0

nä, nu får det räcka…. nu är pausen i let´s dance slut..

Mio ska snart få träffa Amber på rätt sida om gallret.. i morrn kanske hon trampar igång ordentligt..

Amasing-Stars
0

han ser utrulig flott ut Tungan ute……, så spennende Flört dette blir noen superflotte bebiserSkrattande!!!!!!

Lykke til !

Kram Merethe

Ragstars
0

KyssKyssKyss

Snowdollz
0

Snygging! Kyss Lycka till med dejten!

Fyrpihls
0

Ja, när Let´s Dance var slut här så var Amber så löpig hon också, så jag släppte in henne till Mio… Sen stod jag i rummet bredvid och hängde tvätt.. Det tog ca tre minuter för honom innan han lyckades fullborda en parning på henne så hon skrek i högan skyn. Jag hann nog kanske hänga tre tröjor eller nåt.

Så nu är hon där över natten. Han verkar kunna sin sak den killen… Lugnt och vänligt, men mycket bestämt.

Nu håller vi tummarna då att det tar sig den här gången…hon gick ju tom tre gånger i höstas… Och det var inte hanens fel, men hon kanske inte helt enkelt var kär i honom.

DET kommer nog bli fina ungar… Både Mio och Amber har ju helt korrekt teckning också, så jag hoppas på rätt tecknade också. Det kan ju bli några "mid high" också då men det behöver ju inte bli det.

Den 27:e… då räknar jag från den 28.e och 9 veckor framåt….Ja, då väntar vi kanske smått runt den 30:e maj… Håll tummarna.

louisdolls
0

Han ser jättefin ut Unni ,Kyss,,Jag håller båda tummarna nu

så det blir bebisar hemma hos dig den 30:e Maj ,,,

Kramissar från oss alla Skrattande,,,,,Elsa

GunBertus
0

Nej, hon ville väl helt enkelt ha en utländsk kille:)

lycka till

Kattungar väntas hos GunBertus

Singo-Torpet
0

håller tummarna att de blir smått den 30e maj.. här löps det inte iaf (fast ja beställt Flört)