Läsa
Vilka böcker rekommenderar ni att läsa om Ragdolls? Jag har "Ragdoll Cats" (A complete owner's pet manual) av Karen Leigh Davis och "The guide to owning a Ragdoll cat" Gary A Strobel och Susan A Nelson. Fick dock nyss hem dem så jag har inte ens bläddrat i dem. Har fram tills nu bara läst i hemsidor. Sedan köpte jag en DVD också - som var 20 min och hade ca 2 mins bra information. Den var som en riktig hemvideo (men det kanske det var från början också, iaf delar av den.)

vad hette den videon? hoppas det inte är den jag har beställt
Jag ska gå och kolla… Serien heter "Våra katter" och sedan är denna specifik för Ragdolls. Omslaget är grönt med en blå mitted Ragdoll på framsidan.

hmm, kanske e den :s
#3 Skicka tillbaka den isf. Man får bättre info av att läsa på en uppfödaren hemsida under "Om Ragdollen" eller liknande.

#4, får man skicka tillbaka dem då?
Vet faktiskt inga bra böcker om just Ragdoll. Men om man är intresserad av uppfödning har Ylva Stockelberg skrivit en jättebra som jag har, som heter just Kattuppfödning. Den skulle jag inte vilja vara utan.
En annan bra bok är: Praktisk guide för KATTUPPFÖDNING som Royal canin gett ut.
AC
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt
#5 Ja, om du har köpt från en stor firma, så brukar det medfölja ett papper för retur där man kan kryssa i varför man inte vill ha den, ett alternativ är ångerrätt.
#6 Boken "Ragdoll Cats" är enkel, men bra, jag har börjat läsa den nu. Är mest intresserad av just rasen, inte uppfödning.