Wow, Jag har tassar!
Första kullen som föddes den 15/3 har öppnat sina ögon nu i dagarna. Det är ju inte bara vi som är förundrade över hur mycket magi det finns här i världen… "Kolla jag har tassar"

Låt mig se nu… vänster tass…. höger tass…

Å så in i munnen igen…

Näh… vad var det… måste titta igen…

Mamma, kan jag låna din tass??
Vi kallar henne Blissful, riktigt, riktigt charmig i all sin pyttighet… Tycker mig ana en tassfettisch här…
Sååå himla söt
! Grattis till kullen!

Så gulligt och rart! Ljuvliga bilder att titta på (och bildtexter att läsa ;P )!

-------------------------------------------------------------
Whiskykullen är här!
Så himla goa bilder!
Jag är så glad för din skull, förstår att lyckan är total! 
Kram Kicki
PS! Det har nu blivit dags för steg 1 hage (pytteliten just runt bolådan) till våra sju…ljuvligt att se hur de tultar runt DS!
---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------

Vilka mysiga bilder på söta Blissful ,,
,,,
Kicki #8 När får vi se dina små Ulltussar ???? Du får väl dela med dig med lite bilder här i Forumet ..
Kram Elsa

Åh vilka ljuvliga bilder… helt oemotståndliga… Vilken lycka..
***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah
Vi har kattungar!
Stödjer Kattvärnet - Haninge
Vilka underbara bilder :-)
//Lotta

Man blir så glad og ydmyk når man ser sånne bilder. Gratttulerer med mysige "unger"
Det är så underbart att se dessa små kattungar,som gör som människobebisar…upptäcker
AC
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt
mmmmmmmmmmmmmmm man blir ju onekeligen lite sugen….

Underbara bilder, vilken mysbebis 

ÅHHHHH så grymt söta bilder!
Kram Monica
Harley Niva´s

De är ju så himla mysiga nu. Man vet precis vart man har dem och de är som små nyfikna bebisar som tar sina första stapplande steg… Åhh, vad gosigt här är. Jag kan återkomma med rapport om 3 veckor, eller jag tror det räcker med två
. Kan ju också skriva att jag var alldeles för snabb med att skriva att det var Blissful, det är faktiskt BalTassar, visst gör han skäl för sitt namna? 
Dagens bild behandlar också ämnet tassar… Ena tjejen ur C-kullen, ChampAnja. Först med att öppna ögonen i sin kull… Å så mysiga de är när de börjar hänga med…
"ARMAR UPPÅT STRÄCK!!"
Helt underbara bilder på sötnosarna…blir såååå sugen på kisseungar 
Såååå söta bilder!!!
Längtar efter egna småttingarna här hemma!!

Tack för alla snälla kommentarer. Kattungesjukan är ju helttotal här hemma just nu… Åhhh, vad mysigt det är!! (Än så länge…
)

#20 Haha, när du skriver "än så länge". Jag har ju nästan 12veckors bebisar här hemma och jäklar vilken fart det är. Jag drömmer ständigt tillbaka till då de var 6v, vilka mysproppar 
Med två kullar så kommer du ha fullt hus, men du kommer ha sjukt kul! Grattis än en gång :)

så söta vill med ha en ragdoll bebis nu
_____________________________________________________________________________________________________
Letar Ragdoll på foder

Nemen vad sött! Bilden med mamma tass och bebbetass var ju jätte härlig