Ymer 7 år den 9/4 -09
Oj vad tiden går… min stora nallebjörn Ymer fyller hela 7 år imorgon!!
Ymer är en mycket personlig och ytterst speciell herre som har en stor plats i mitt hjärta!! Älskar honom otroligt mycket och är såå tacksam att jag får äran att äga honom! Han är kungen här hemma och styr med en vänlig järnhand! hihi.. till och med vår hund Boris kompisar har största respekt för honom. Kommer Ymer gående i hallen går de åt sidan!
Han är även en utmärkt "farbror Ymer" till kattungarna - vänlig - men lär dem tidigt vad som godtas här hemma och inte…
Han sover tätt intill mig varje natt och är det givna sällskapet i soffan! helt ljuvlig!! Så glad att jag har hans linjer även i Xita och Mokita för underbarare herre får man leta efter!!
Så här tycker väl alla om sina missar men jag ville ge honom en blänkare så här inför hans 7 års dag! Då får han väl kalla sig senior, iallafall i utställningsvärlden! *s*
kram på er! / Carro
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

Grattis.. samma dag som trasan fast ett år yngre =)

Grattis till en stilig herre.
Vilken snygging 
Grattis på 7-års dagen till Ymer 
Grattis! Fin stooor snygging!

Grattis Ymer!!

Grattis Herr Ymer
. Vilken härlig kille.
***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah
Vi har kattungar!
Stödjer Kattvärnet - Haninge

Grattis Ymer! Du är sååå snygg. Har ju sett dej IRL. Så jag vet
Åsa

Han ser så kramgo ut ! Grattis!