4 veckors bilder på mina B-ebisar
Hu, vad tiden knatar iväg… Igår var de fyra veckor gamla, mina B-kullsbebisar… De blir ju bara goare och goare för varje dag som går… Ja, jag slänger upp lite bilder, vill ju så gärna dela med mig av mina gosbollar…
Först upp blir BalTassar. Tycker han är så bedårande go denna katten, sörjer för att han inte är tjej för då hade han i sanning fått stanna…

BeaTriss, tryggare och gosigare katt har jag nog inte haft hemma… Snuttgurkan!!

Bella Rosa, blå sköldpaddstabby… Tuff och kavat liten tjej…

BenYamin, creme tabby-killen… Helt vit förutom på öronen… Spännande å se om det vita stannar på fötterna, kommer han bli colourpoint eller blir han mitted??

Blissful, min lilla kämpe… Hon blev verkligen inte till sin fördel på bilderna men hon är så go och har en speciell plats i hjärtat…

ÅHHHH vilka små godingar!!!
SÅ söta så man bara smälter!
Kram Monica
S*Harley Niva´s
Jätte fina små godingar!!!
Vilka sötnosar!!
Kram Kicki
---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------

Underbara små dunbollar! 

Naw!! Så underbart söta de är allihopa!!

Det är verkligen inte lätt att se på de röda och creme om de är mitted eller inte. Hade en kull förut då jag reggade några som mitted men de visade sig senare att de var colourpoint. Min senaste kull med rött så viste jag att alla skulle bli mitted då pappan var high mitted. Lättast ser man tycker jag när man fotograferar lite på avstånd med blix, då kan man se lite bättre.. Riktigt söt är han iaf
Hoppas att ögonfärgen håller isig
ojoj, vad långt det blev
Mvh
Marie