Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett05-utställningssnack
Läst 849 ggr
Cherione
0

panik, otur till max

HAr planerat två saker på hela sommarn, eller en sak beodrad på jobbet, detta är en veckas semester familjen jag är personlig assistent åt har, då jag ska med.

sedan är det en utställning 4-5 juli i hässleholm.

JAAA underbart utställningen är lördag och söndag vecka 27.. och resan till danmark avgår den 5juli kl 09 00 åh älskar mitt liv.

Vi skulle ställa då för att få ett avelsgodkännande på våran hane och har fått höra att man måste ställa i två dagar. är detta sant eller kan man få ett avelsgodkännande på en dag?

(var ett krav då vi köpte katten att vi var tvugna att ställa han innan sommaren är slut och förhoppningsvis få godkännande, så hon kunde ta två kullar efter han)

S*Cherione - Ragdolls är Livet
Vi 1 Rag n 04 21 flicka kvar Tillsalu i Stjärnbildskullen 
kolla gärna in våran hemsida www.cherione.com

Norrtassens
0

Det ska räcka med ETT excellent för att få avelsgodkännande, om jag förstått det rätt. Du behöver alltså inte ställa båda dagarna.

Ska själv ställa ut en av mina katter för avelsgodkännande under hösten Skrattande

Marrics
0

Men då får väl uppfödaren ställa honom istället!?

Cherione
0

kan uppfödaren ställa han även om de e vi som står som ägare och på anmälningsblanketen?

raggorgeous
0

räcker med en dag om katten bara får Ex på bedömingen så har du ditt avelsgodkännande.. så det är bara hoppas att det blir en lyckad lördag då.

Kattungar planeras under 2012
Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

Rosino
0

#3 Det är ingen skillnad vem som ställer katten, bara katten och dess papper är med.

Men det räcker ju som sagt med en dag.

bebble
0

Ingen panik Annsofi, han klarar det utan problem

Cherione
0

#6 jo han är vacker bamsingen lilla!! är så lyklig att han fick komma till oss!! tack lisbeth!!!(och Willy med såklart=)

Pysslingens
0

Har han en RX stamtavla eftersom han måste avelsgodkännas? Med LO stamtavla behövs ju inte det.

Cherione
0

ja det har han, han har en vit i 4de ledet