Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett09-recensioner-och-tips
Läst 4457 ggr
raggorgeous
0

Supersöta stickade möss :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då jag kom hem idag från en kompis på kvällen har Hannah (som köpte Supremo av mig) varit förbi och hängt en påse med 3 ljuvliga handstickade möss på min dörr, fyllda med catnip!! Helt underbara!!!

Vi pratade om det en gång, om just stickade möss. Man kan lätt hitta små stickade möss men de större är svåra!! Jag har letat och letat, vill ha dem rätt stora, ca 12-15 cm långa… Det visade sig då att Hannah är syslöjdslärare.. *ler* så hon kunde göra såna!

Och idag fick jag då alltså 3 st underbart fina möss som hon stickat åt mina katter och de älskade dem på en gång!! Atlaz  hånglade loss med en av dem i 20 minuter.. hihi!!

Söta va?

Kattungar planeras under 2012
Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

Elvans
0

Vilka söta :-)

Har letat mönster till olika kattleksaker men inte funnit något direkt.

Hittade ett på virkade bollar till katterna som man också kan fylla med katnip, hittade det mönstret i en tidning min mamma hade hemma. Kan försöka lägga ut den på min hemsida…

//Lotta

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

www.elvansragdoll.se

www.elvansragdoll.blogspot.com

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Trasan08
0

Jättesöta! Vilken rar tjej som lämnade dom till dig Glad

Önskade att jag kunde virka o sy…

***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah

Vi har kattungar!

Stödjer  Kattvärnet - Haninge  

raggorgeous
0

#2 ja visst var det gulligt!

Jo att sticka och sy är inte heller min starka sida… men visst skulle man kunna göra mycket skoj åt missarna då.. :) Så länge får jag vara glad att jag har så goa kattungeköpare!

Kattungar planeras under 2012
Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se