Gått upp 2 kg i vikt!
Hej allesammans! Jag har en högdräktig hona här hemma som nästan gått upp 2 kg
!!!
Hon har 6 dagar kvar enligt beräkningen och tur det är andra gången för henne så behåller hon iaf lugnet när dom börjar kika ut.Själv mår jag illa av tanken på hur många det kan tänkas komma
….Är nervös redan…
Första kullen som vi hade hemma(inte denna hona)var oxå stooor från början.Honan bar på 8 st ungar och gick upp ca 2 kg i dräktigheten.Men idag lever bara 5 av dom tyvärr.
Honan,Carmencita som väntar nu ,hade 3 ungar i första kullen och gick knappt 1 kg upp då.Hon var smidig o fin ända till slutet,men NU skulle ni se!!Hon har jobbigt med allt!!Stackarn,men snart lättar det ju.
Hur många kattungar har ni fått när honan gått upp 2 kg??Nyfiken!

Det kan ju var väldigt många.
Jag hade en hona en gång, som gick upp jättemycket, dock inte till två kilo, kanske 1,8. Troode det skulle vara jättemånga, men hon
fick fyra riktigt STORA killar
Funderar lite grann om det skulle kunna vara som vi när vi är gravida.
Går vi upp 20 kg eller kanske ynka 7 så är det oftast bara en bebis i magen.
Lova att berätta hur många det blir, gud så spännande.

Idun gick upp 1,6 kg och hade 7 st i magen med födelsevikt mellan 89-105g. Hon kunde inte äta ur matskålarna på golvet utan jag fick ställa dem på små kartonger för att hon skulle kunna äta.
-------------------------------------------------------------
Whiskykullen är här!

det blir nog en 10-12st ska du se =) eller 5 super stora kanske =) spänande att se hur många de blir hos er båda :)
#1 Nämen,oj! Vad lustigt. Måste varit 4 riktiga baddare
!
#2 Hehee,ja,min Cita börjar just ha dom problemen så även jag höjde hennes matbord igår.Och har ställt en stol bredvid klätterställningen för hon törs inte hoppa ner när hon kommit upp.
#3 Oj,oj!! Håller tummarna för din tjej oxå,att allt går bra!!Shit,va stor hon är med och över en vecka kvar,Oh my!
Jag meddelar här så fort hon nedkommit med det än så länge hemliga antalet
. Jag hoppas på stora friska bebbar! Kanske inte alltför många
Men alla är så välkomna givetvis!! Ska bli så jättespännande med förlossningen!!