Liten har blivit stor

Superdupersnygg :D!!!
Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

Han ser fin ut. Skulle önska lite fylligare kinder, starkare haka, bredare öronbaser och att öronen gled ner en bit till. Fina ögon och han ser ut att ha bra bredd och höjd i pannan. Skulle vara roligt att se en profilbild rakt från sidan.

Tycker han ser jättefin ut! En riktigt trevlig kille! Ska han bli en tilltänkt avelsgosse?
Kram

Ja han kommer att bli min framtida avelshane ,,
,,
Personligen tycker jag att han har bra bredd och kanon haka ,,
men vi tycker ju olika..
Vad Picasso har vuxit fin!!
Han är verkligen jättesnygg 

jättesnygg 
Kattungar väntas hos GunBertus
han är ju min favvo, det vet du…
pussa honom.. framförallt så är han en sån ljuvlig personlighet
Hakan var det absolut inget fel på! En riktig goding!

Oj vad vacker han är. vilka ögon…
***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah
Vi har kattungar!
Stödjer Kattvärnet - Haninge

Har du någon profilbild på honom? Då kan jag isåfall uttala mig igen, men utifrån dessa bilder skulle jag önska en starkare haka. Visst, hakan syns bra, då den är vit, men jag tycker att den sluttar för mycket, men det är min smak, men den är som sagt olika.
Men på en profilbild är det lättare att se.
Med tanke på vilka detaljer som jag kommenterade, så trodde jag inte att det var hakan som jag skulle få mothugg på.

#12 CaTim vi tycker alla olika och det är jättesvårt att bedömma en katt på bild ,,,,
,,,,
Sen så satte jag inte ut bilden för konstruktiv kritik ,,
,,
men det är alltid roligt att få höra vad andra tycker för det är nog lätt att man blir hemmablind ,,
Tack alla för era fina kommentarer han är en riktig goskille precis som Unni säger ,,Hon har ju träffat live,,
Kramizzar Elsa

Nu var det ju inte konstruktiv kritik du ville ha…
Det sista kortet är också en svår vinkel att ge en rättvis bedömning, här ser du ett kort i rätt vinkel för att man ska kunna se riktigt, och detta är för mig en riktigt bra haka.
Men skit samma, jag tycker att han överlag ser bra ut, jag tycker att de flesta har dålig bredd och saknar höjden i pannan, men detta ser han ut att ha, att öronen åker upp en bit får man på köpet då, då i alla fall inte jag har sett någon med riktigt bra höjd i pannan och riktigt bra öronplacering…
Jag hoppas att jag inte trampat dig på tårna på nåt vis…
Å så flott han er blitt Elsa 

han har blivit stora killen =) känns som det var nyss du la ut en bild på honom som bara en liten bebis =)
ja tänker inte klaga på honom det minst tycker han ser flott ut med tanke på åldern =)
jag håller med CaTim om att han är jättefin, MEN har lite för dålig profil och höjd tycker jag. men väldigt rar och go ser ahn ut. finfin