Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett02-allmänt-ragdollsnack
Läst 1186 ggr
Helenas-Margit
0

tingat kattunge

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

nu har jag tingat en kattunge. Katten är ifrån Torsgårdens. Jag är världens lyckligaste person just nu :)

Någon som vet något om Torsgårdens föresten ?Skrattande

Silvertrasans
0

Grattis!! Skrattande Vad roligt för dig! Självklart så är man lite partisk men du har verkligen valt en helt UNDERBAR ras!!Skrattande

Förstår att du är lycklig och att du längtar…

/ Marie

dara
0

grattis till en underbar ras och kattunge… klart du är partisk, du är ju också uppfödare… Skrattande

louisdolls
0

Grattis till din fina ulltuss ,,Skrattande,,

Trasan08
0

Grattis till din underbara gullnos Kyss.. Räkna med att du blir helt såld på dessa varelser, och bara vill ha fler av samma ras… De är minst sagt beroendeframkallande.. Skrattande

När får du hem honom/henne ?

Glad Påsk!

***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah

Vi har kattungar!

Stödjer  Kattvärnet - Haninge  

Helona
0

Grattis och lycka till!

Åsa

Helenas-Margit
0

jag och min sambo hämtar ulltussen min den 23 maj, länge till dess, men som tur är går dagarna fort. jag handlar och handlar till den lille, så det kunde vara bra för ekonomin om han var klar tidigare Flört

Trasan08
0

Hahaha… jag känner till det där… att handla som en tok.. det finns ju så mycket roligt o fint man vill ha till sina älsklingar.. Vi köpte massor av prylar innan vi fick hem vår första hona i höstas.. och nog går det pengar alltid.. för vi fortsätter ju att handla.. så fort man ser nåt intressant.. till plånbokens förtvivlan..

Lycka till

***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah

Vi har kattungar!

Stödjer  Kattvärnet - Haninge  

bebble
0

Maja är kanonbra

Wonderdolls
0

Grattis och lycka till med kissen!!Kyss

Evenstars
0

Stort GRATTIS, förstår att lyckan är total. Du får bryta pinnar på en kamm för att få tiden att gå. Jag vet hur lång tiden kan kännas tills kattungen flyttar hem.

Det spelar ingen roll hur många man har…längtan är alltid lika stor! Glad

Lycka till!!

---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus

S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll

Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se

Christina

------------------------------------------------------------

Helenas-Margit
0

jag tycker också att hon verkar vara en toppen tjej!

Wennerlund
0

Jag köpte min första Ragdoll för några månader sedan och är verkligen totalt SÅLD så nu har vi tre och en till är på väg…väntar bara på att sista rabies testet skall bli klar Glad

Den som väntar på något gott…

Lycka till

Annelie

Wennerlund
0

Hmmm, glömde att säga att jag inte vet något om uppfödaren men hon är säkert jättegullig och kan hjälpa till om det skulle vara något. Inte bara att hon kan hon vill nog det oxå…Flört

Må så gott!

Annelie

Helenas-Margit
0

jag längtar ihjäl mej, speciellt som min katt hemma hos mamma och pappa blev påkörd och avled i förrgår :( vill ha en ulltuss igen som jag kan prata och trösta mej med om det behövs. Saknar han så, Vila i frid TeddieKyss

Helenas-Margit
0

här är bilder på kattungen, 7 veckor, vad tror ni om honom?

Helenas-Margit
0

en till. lite kritik tack!

ariotellos
0

Jag tycker han ser lovande ut. Väldigt sött uttryck på bild nr 2.

Helenas-Margit
0

En nyare bild. Kritik tack!

Helenas-Margit
0

putt

Wonderdolls
0

Tycker också han ser lovande ut.Kyss Något svag haka kanske. Har du någon profil bild på honom?

Helenas-Margit
0

Hakan har min vän också sagt som det enda, jag skall se.. Här hittade jag ett från när han var 6 veckor, där ser man en svag haka