Mina 5-veckors kattbebisar
Först ut, min cremefärgade tabby-kille BenYamin. Åh, vilken magisk ögonfärg han har!!
Nummer två, min egna älskling som jag inte vet hur jag skall bära mig åt för att "behålla"… Han är en sådan goding på alla sätt… BalTassar, blåtabby colourpoint med supersupertemperament och magiskt fina ögon!

Tjejerna kommer sen… Först ut Bella Rosa… Blåsköldpaddstabbymitted… eller vilken ordning är det nu man säger det? Otroligt charmig och en riktig hurtbulle!

BeaTriss, min egna lilla favvotjej… Den gosigaste av alla kattbebisarna, vill bara gosa, gosa och gosa… och bäras, bäras, bäras. Hon jamar högt om man inte tar upp henne. Sen tycker jag att hon verkar få bra bredd, bra profil och bra storlek. Ögonfärgen är helt super med!

Till sist, lillpluttan som bara vägde 67 gram när hon föddes. Här pratar vi 100% energi! Full fart hela tiden. Hon måste varva ner annars förbränner hon alla kalorier hon behöver för att bli stor. Men även hon en liten charmboll!! Tungan rätt i mun va det va?

vilka dunbollar
Vi har helt underbart söta
Ragdoll kattungar som söker nya hem!!!
Besök gärna vår hemsida S* Northern Pearl´s
Äkta vänner är som ädelstenar,värdefulla men sällsynta;falska vänner är som höstens löv granna men blåser bort med första vinddrag.

fullfart hemma hos dig =) underbara bebisar =)
Åhh, vilka underbart söta små 

Jätte fina bebisar! Vekligen fin ögonfärg de har!!

Tack för era snälla kommentarer!
Jag är enormt stolt över dessa små underverk, de har i sanning verkligen fått så där jätteblå ögon som jag hade hoppats och planerat för.
Sååå söta!! 
Martina
Yataz

Fy bubblan,för att va uppfödare!
Föda upp såna godingar,och inte kunna behålla allihop
Bella Rosa fastnade jag för.
Åsa
Jättefin!!… Jag fastnade också för Bella Rosa 
hehe vilken underbar energi lilltösen verkar ha, väldigt beskrivande foto.
Alla bebisarna är helt underbara!!!
S*Cherione - Ragdolls är Livet
Vi 1 Rag n 04 21 flicka kvar Tillsalu i Stjärnbildskullen
kolla gärna in våran hemsida www.cherione.com

For en fantastisk gjeng. Gratulerer, og jeg skjønner godt at du er kjempestolt og at du har lyst til å beholde alle selv. Jeg fikk lyst til å kjøpe alle av deg( Hi hi hi) Da hadde gubben blitt glad ?!

Kommer snart och pussar på dom…Tar med stora väskan (som Maria brukar säga)
kramisar Ann

Va fina dom är :). Å vilken ögonfärg 
Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

Jag blir så rörd av era snälla kommentarer! Jag tillhör ju en av de där "nya uppfödarna" som kommit till under den senaste explosionen av ragdolluppfödare.
Så här många snälla kommentarer hade jag nog inte trott att jag skulle få. Mina trådar brukar dö bort efter 5 svar så återigen, tusen tack för att ni kommenterat mina små prinsar och prinsessor.
BellaRosa o BeaTriss föll jag mest för
. Men alla ser jättefina ut!Pigga o goa. Du har nog full rulle hemma nu,hihi. Jag får vänta o ta det lite lugnt några veckor till innan det brakar lös här hemma med,hehee.