Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett07-ragdollbilder
Läst 1281 ggr
Limin
0

S*Itchy Koo Colin Murphy

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste så klart dela med mig av "lite" kort som jag tog av Colin igår Skrattande 

På bilderna är Colin 6.5 månad… oj, vad tiden går.

Limin
0

Colin i profil…

Limin
0

Colin gillar att vara ute Skrattande

Limin
0

Colin igen Flört

Limin
0

Sååååå söt Kyss

Helona
0

Ja,han är en riktig söting! Är han mattes prins eller?Flört

Åsa

Limin
0

#5: Tack! Ja, han är min prins… men jag har så tur att jag har två pinsar och en prinsessa här hemmaKyss Men, visst mina ragdoll prinsar älskar sin matte, så jag har två killar med mig vart än jag går  Skrattande

Norrtassens
0

Sötnos KyssKyss

Skulle va kul att hälsa på dej och dina prinsar…nu när våren slagit till ordentligt även här uppe i norr, så kan jag ju faktiskt ta mej en skön cykeltur till dej Skrattande

Limin
0

#7: Tack, ja han är sååå söt!! Kyss Du är så välkommen Skrattande Min andra prins ser du om du går in på min "bild". Och jag kommer gärna och hälsar på alla dina raggisar… och ja dig också Flört

Christelle
0

Vilken underbar kille :)! han är sååå fiiin :)

Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.

Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

Limin
0

#9: Tack… ja han helt underbar. Och väldigt busig… han brås nog på sin mor som var busig som liten Flört

Christelle
0

#10 Hehe ja men så det ska va :D! Han är verkligen en snygg kille! förstår att du är stolt "mamma" ;D

Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.

Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

Missan-Mjau
0

Vilken Snygging Kyss han har blivit din S*Itchy Koo Colin Murphy.

Mycket lik sin pappa på bild nr1 tycker jag.

Vilka fina foton på din prins!!!

Ge honom en stor kram ifrån brodern S*Itchy Koo Austin Reed och hans matte Mia.Flört

louisdolls
0

En riktig sötnos är han puss på lilla nosen,,Kyss,,,

Limin
0

#13: Tack… ja han är så söt!

Limin
0

#12: Tack Mia!! Ja, visst har han blivit snygg och snyggare blir han Flört Du har så rätt så, han är lika sin pappa på bild 1, det hade jag inte tänkt på. Colin har massor med päls och en rejäl svans… så han verkar bli välpälsad som sin pappa och även hans mamma har ju bra med päls. Skrattande

Jag ska ge honom en stor kram Kyss

Men, jag måste ju få gratta dig och Austin för jättefina utställningsresultat… så roligt!! Men, han är ju en så snygg kille och han har en sån underbar look. Ska bli spännande att ställa ut Colin här framöver… får hoppas att det går för honom också.

Kan du inte sätta in lite bilder på honom här på forumet så jag få se hur snygg, vacker och cool han är Kyss

//Anki

Wonderdolls
0

Vilken söt kille!!Kyss

Missan-Mjau
0

#15  Tack Anki!!! Skrattande 

Jag är SÅ stolt och glad över min"lille" Austin Skrattande.

Lycka till med dina utställningsplaner framöver.

Jag ska hålla tummarna!!! Flört.

Här kommer lite foton av min prins S*Itchy Koo Austin Reed.

/ Mia

Missan-Mjau
0

#15 Här kommer en bild till på "lille" Austin 6 månader Flört.

( S*Itchy Koo Austin Reed)

/ Mia

ItchyKoo
0

Men oj, här var det mycket bilder av "mina" småpojkar!! :-) TACK för alla fina bilder du har skickat mig Anki! Och Mia, du måste också ta och skicka mig lite bilder, vill se mer av Austin!! ;-)

Kram på er!

Vi har en kattunge till salu - Välkommen in på hemsidan!

Hanna Tjärnström
S*Itchy Koo Ragdoll, Umeå

www.itchykoo.se

Limin
0

#17 & 18: Oj, oj, oj sååå snygg han är Austin. Vilken kille och vilken päls och svans. Han är ursnygg!! Förstår att det har gått så bra på utställninarna. Tack snälla du för att jag fick se honom… du får också sätta in bilder på honom då och då… för jag vill helt klart se mer av honom Kyss

Limin
0

#19: Ja, Itchy Koo katterna syns på forumet :-) Men, de är ju så snygga ;-) Vad roligt att du gillar mina bilder… det lär komma fler framöver. Och jag håller med… vi måste få se mer av Austin :-)

Ha de så bra!