S*Itchy Koo Colin Murphy

Ja,han är en riktig söting! Är han mattes prins eller?
Åsa
#5: Tack! Ja, han är min prins… men jag har så tur att jag har två pinsar och en prinsessa här hemma
Men, visst mina ragdoll prinsar älskar sin matte, så jag har två killar med mig vart än jag går 
Sötnos 

Skulle va kul att hälsa på dej och dina prinsar…nu när våren slagit till ordentligt även här uppe i norr, så kan jag ju faktiskt ta mej en skön cykeltur till dej 
#7: Tack, ja han är sååå söt!!
Du är så välkommen
Min andra prins ser du om du går in på min "bild". Och jag kommer gärna och hälsar på alla dina raggisar… och ja dig också 

Vilken underbar kille :)! han är sååå fiiin :)
Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/
#9: Tack… ja han helt underbar. Och väldigt busig… han brås nog på sin mor som var busig som liten 

#10 Hehe ja men så det ska va :D! Han är verkligen en snygg kille! förstår att du är stolt "mamma" ;D
Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

Vilken Snygging
han har blivit din S*Itchy Koo Colin Murphy.
Mycket lik sin pappa på bild nr1 tycker jag.
Vilka fina foton på din prins!!!
Ge honom en stor kram ifrån brodern S*Itchy Koo Austin Reed och hans matte Mia.

En riktig sötnos är han puss på lilla nosen,,
,,,
#13: Tack… ja han är så söt!
#12: Tack Mia!! Ja, visst har han blivit snygg och snyggare blir han
Du har så rätt så, han är lika sin pappa på bild 1, det hade jag inte tänkt på. Colin har massor med päls och en rejäl svans… så han verkar bli välpälsad som sin pappa och även hans mamma har ju bra med päls. 
Jag ska ge honom en stor kram 
Men, jag måste ju få gratta dig och Austin för jättefina utställningsresultat… så roligt!! Men, han är ju en så snygg kille och han har en sån underbar look. Ska bli spännande att ställa ut Colin här framöver… får hoppas att det går för honom också.
Kan du inte sätta in lite bilder på honom här på forumet så jag få se hur snygg, vacker och cool han är 
//Anki
Vilken söt kille!!

Men oj, här var det mycket bilder av "mina" småpojkar!! :-) TACK för alla fina bilder du har skickat mig Anki! Och Mia, du måste också ta och skicka mig lite bilder, vill se mer av Austin!! ;-)
Kram på er!
Vi har en kattunge till salu - Välkommen in på hemsidan!
Hanna Tjärnström
S*Itchy Koo Ragdoll, Umeå
#17 & 18: Oj, oj, oj sååå snygg han är Austin. Vilken kille och vilken päls och svans. Han är ursnygg!! Förstår att det har gått så bra på utställninarna. Tack snälla du för att jag fick se honom… du får också sätta in bilder på honom då och då… för jag vill helt klart se mer av honom 
#19: Ja, Itchy Koo katterna syns på forumet :-) Men, de är ju så snygga ;-) Vad roligt att du gillar mina bilder… det lär komma fler framöver. Och jag håller med… vi måste få se mer av Austin :-)
Ha de så bra!