Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett05-utställningssnack
Läst 856 ggr
Singo-Torpet
0

Speed Cat 2-3 maj

Är det någon som ska dit?

och vilka katter kommer ni ha med er?

(gärna vilken klass de ska gå i med så man har störe chans att hinna se dem)

Singo-Torpet
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag ska dit med min kastrat Melker (klass 10) och så ska min coonis med. (klass 9)

harley
0

Var är det någonstans?

MonicaGlad

Tillemoras
0

#2 i Märsta, Pinbackshallen.

Vilken dag ska du dit Elin?

Jag kommer med Atlas på söndag

Singo-Torpet
0

#3 ska ditt på söndagen, tog de eftersom ni brukar åka då ju =)

tyvärr ska inte min prins mille med, vilket ja är lite sur på mig själv nu varför ja inte anmälde honom =(

Bevingad
0

Kommer på lör med Vinnie. Synd att det verkar vara sön de flesta andra ska dit. Men det blir ju fler utställningar Glad

Wennerlund
0

Jag skall ställa ut min lilla Kassia som förvisso är feltecknad men det är kul att få en bedömning ändå, klass 12.

Annelie

Wermdos
0

#5 Nina kommer ju med Tottsie på lördagen också, så du är inte ensam.

Yataz
0

Jag kommer med ett helt gäng på lördagen Skrattande

Vi ska ställa Ecco, Alba och deras kattungar.
Typiskt att det blev lite felteckningar…men vi får ta det för vad det är…
Det ska bli så skoj att ställa ut igen!

Vi ses där!

Martina

Yataz

Yxskaft
0

Jag kommer dit. Åker med min vän som ställer ut lilla Ella, chokladhuskatten. Ingen egen katt med :(

Singo-Torpet
0

Tack för en trevlig dag =)

Trasan08
0

Hur gick det för er ?

***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah

Vi har kattungar!

Stödjer  Kattvärnet - Haninge  

Singo-Torpet
0

#11 jag är helnöjd med gårdagen.. gick som ja både hoppats och trott… vi fick våra cert och min coonis var uppe för uttagning till nom men den gick till en hel snygg sibir.. men ja är nöjd!!

Yxskaft
0

För Ella gick det sådär. Hon och matte flyttade ju i fredags så hon var ju inte på så bra humör. Sen i går blev hon fruktansvärt kissnödig precis uppe hos domaren. Hon vart grinig och fick gå tillbaka till buren och väl där så kastade hon sig över lådan och kissade.

Har såklart gosat lite med ragdolls i helgen, fotat en del men inte orkat gå igenom bilderna än. Det kommer om någon dag.

Yxskaft
0

Här kommer mina bilder ifrån Speedcat.

Lördag: http://www.pixbox.se/alb_show_id1056253_page0.html

Söndag: http://www.pixbox.se/alb_show_id1056185_page0.html

Om någon vill använda någon bild är det okej. Skriv dock gärna Ylva Gustavsson som fotograf dock. Berätta det gärna så jag får känna mig stolt ;-)

Trasan08
0

#12 Grattis!! Vad roligt att det gick så bra.

#13 Stackars liten..

***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah

Vi har kattungar!

Stödjer  Kattvärnet - Haninge