scantest på pawpeds?
har ju varit och scanat safir för ett tag sedan och lite efter det skickade jag in stamtavlan till pawpeds, veterinären sa att jag inte behövde skicka in utan att han gjorde det men eftersom det inte står någonting vid hennes stamtavla så undara jag. skall jag skicka in papprena själv eller kommer det dyka upp så småningom?
Jag tror jag läste nånstans att det tar minst 2 mån innan resultaten syns i Pawpeds? Lite osäker dock… Sen har de ju precis börjat lägga in resultaten, och det tar säkert lite tid innan de hunnit få in allt i databasen!

ok, den tiden hade inte jag sett men då behöver jag inte fundera, då är det ju ett tag kvar, var bara det att stamtavlan kom in så fort att jag vart fundersam på hur det andra fungerade.
tack

Jeg tok ultralyd på to av mine raggdoll`s i januar. Hadde med stamtavle til dyreklinikken, og det var dyrlege Torkell Falk fra Sverige som var der og tok testene.
På PawPeds sine sider så er mine katter lagt inn med helseresultatet. Så det stemmer det at de legger inn testene for deg og at du ikke trenger å sende inn stamtavle til de.