kritik på denna killen

Så snygg
Super bra ögonfärg.
Ögonform,Lite rundare på övre ögonlocket så att de blir lite mer ovala..
men svårt att bedöma utifrån kort.
Tycker att han är SNYGG
men jag är LÅNGT ifrån någon expert.
Tänkte att det kommer kanske fler om det är nån som börjar

Läst 70 ggr och ett svar. ja där ser man. Undrar hur jag ska tolka det? Kanske att han är så snygg att det inte finns någon kritik att ge
. Eller tvärtom att han är så ful att det är onödigt att ens bemöda sig med att skriva
. Jaja sånt är livet.
Vi har ursöta bebisar !!!!

jag tycker absolut att han har något att ge.
kanonögonfärg, bra storlek för sin ålder ( var det 6,5 kg?)
ögonformen kanske är lite missvisande på kortet?
Kattungar väntas hos GunBertus
:) kan mer bero på att det är svårt att ge kritik, tycker iaf jag…
JAg kan säga en sak, jag skulle gärna ha haft honom lite ljusare i kroppen, mest därför att jag själv har en brun ragdoll (tabby dock) som är lite mörk i kroppen och har fått klagomål från domare efter domare om det.
Men utöver det tycker jag han är jättesnygg, kunde kanske haft lite mer krage ;)
Men jag är ej heller någon expert så :P
http://www.svidjas.se
Ser stor och kraftig ut 
Öronen skulle få trilla ned en bra bit, och ögonen ser lite smala ut på dehär bilderna åtminstone. Fin ögonfärg!
Kroppsfärgen skulle få vara ljusare, så det blev mera kontraster. Det är samma sak med min bruna cp-kille. 
Pälsen ser ganska kort ut, men det tycker inte jag personligen gör något om kvaliteten är bra, men det kan man ju inte avgöra från fotona.

hmm svårt.. men ja kan ju försöka…. bra ögon färg.
bra storlek, ser lång och fin ut. något mörk och något korthårig (har en hane här hemma med samma längd och lite mörk på vissa partier)

Jag skulle önska lite bättre kinder och att öronen gled ner en bit, samt bredare baser och rundare toppar. Jag skulle även vilja ha något kortare nos och bättre höjd i pannan. Bra bredd och bra haka, fin ögonfärg, skulle dock vilja ha lite större ögon för att få ett öppnare uttryck. Han ser härligt biffig ut i kroppen.
Jaha, kritik vill du ha… kritik ska du få.
Fy sjutton vilken ful katt!!!
Närå, skoja bara…
Han ser ut att ha en jättemaffig benstomme, med vad man kan se, bra pälskvalite´och Ögonfärg.
Öronen ser aningens för spetsiga ut men bra i storlek. Däremot sitter de ju lite högt ännu. Det är lite för smalt mellan öronen, men han är ju bara ett år, så det kommer nog bli ändring på det ska du se.
kroppsfärgen kunde ju ha varit ljusare, men han har bra kontraster ändå tycker jag.
Profilen ser ok ut, men hade önskat mer höjd på pannan. hakan är svår att uttala sig om på de här bilderna. Kinderna kommer nog.. han är ju bara en yngling ännu…
Härligt med en sån bra storlek också.