Knäkatt eller inte
Många skriver och säger att Ragdoll inte är nån knäkatt, men min Ramses ligger mer än gärna i knät på mig och kelar
. Är era Raggisar också så?
Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/
Mina Ragdolls är olika gällande det. Castro vill gärna ligga i famnen eller i alla fall nudda oss när vi sitter i soffan eller ligger i sängen. Han har börjat att lägga sin tass på oss, ibland i handen. Mao är nöjd med att ligga bredvid.

Helona är en brevidkatt 
Åsa
Ymer är väldigt mycket knäkatt - en ständig knäkatt.. en såfortmansättersig-knäkatt *s*
Xita är en bredvid-katt och Mokita bredvid- eller famnen-katt
Atlaz är en bredvid/närakatt
Så de är alla olika.. *s*
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se
Orion är en knäkatt, speciellt när man har främmande eller är borta. Mira är mer en bredvidkatt.

Ellivs är en knä katt, likaså Idun när hon känner för det annars ligger hon bredvid. Herkules är en bredvid katt medan Wilma ligger på golvet.
-------------------------------------------------------------
Whiskykullen är här!

Va roligt att höra om era katter :). Ramses ligger gärna i knät men också bredvid mig :)
Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

Jeg har en kne katt og to brevid katter.
Den ene er også veldig glad i å ligge oppå oss når vi ligger i sengen for å sove. Da skal han helst ligge oppå magen min. Begynner å bli litt vanskelig nå som han nærmer seg 6 kg
. Men det skjønner ikke han, så det nytter ikke å prøve å flytte på han. Han er såååååååååååå god. 

Hade en gång en perser som gjorde så. Mysigt men….tungt
Åsa
Ha ha vilket bra ord - Bredvidkatt!
Jag har en bredvidkatt och ett "plåster" som helst vill att vi sitter med honom i knät mest hela tiden.
Zabelle
Aini är brevidkatt. Eller. Bara enstaka personer är hon ens det hos. Men matte och husse är det iaf bredvid. Kan ligga i husses knä ungefär 1gång om dagen+ självklart reklamgenomgången på vardagsrumsgolvet. När husse har somnat så kommer hon och lägger sig hos mig en stund innan hon kryper ner till fotändan.
Alla mina tre katter är bredvid katter. Flamm vill gärna ligga nära mig i soffan men under min dotters täcke när hon ska sova, Cherry vill gärna ligga under mitt täcke i sängen och sova nära nära och Exet hon vill vara nära men inte sitta i knä och att man hela tiden ska klappa på henne och kela med just henne :-)
//Lotta