Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett03-hälsa-beteende-och-skötsel
Läst 2853 ggr
Christelle
0

Knäkatt eller inte

Många skriver och säger att Ragdoll inte är nån knäkatt, men min Ramses ligger mer än gärna i knät på mig och kelar Skrattande. Är era Raggisar också så?Glad

Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.

Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

elyse
0

Mina Ragdolls är olika gällande det. Castro vill gärna ligga i famnen eller i alla fall nudda oss när vi sitter i soffan eller ligger i sängen. Han har börjat att lägga sin tass på oss, ibland i handen. Mao är nöjd med att ligga bredvid.

Helona
0

Helona är en brevidkatt Glad

Åsa

raggorgeous
0

Ymer är väldigt mycket knäkatt - en ständig knäkatt.. en såfortmansättersig-knäkatt *s*

Xita är en bredvid-katt och Mokita bredvid- eller famnen-katt

Atlaz är en bredvid/närakatt

Så de är alla olika.. *s*

Kattungar planeras under 2012
Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

ariotellos
0

Orion är en knäkatt, speciellt när man har främmande eller är borta. Mira är mer en bredvidkatt.

Sprattelkattens
0

Ellivs är en knä katt, likaså Idun när hon känner för det annars ligger hon bredvid. Herkules är en bredvid katt medan Wilma ligger på golvet.

-------------------------------------------------------------

Whiskykullen är här!

www.sprattelkattens.se

Christelle
0

Va roligt att höra om era katter :). Ramses ligger gärna i knät men också bredvid mig :)

Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.

Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

Troika
0

Jeg har en kne katt og to brevid katter.

Den ene er også veldig glad i å ligge oppå oss når vi ligger i sengen for å sove. Da skal han helst ligge oppå magen min. Begynner å bli litt vanskelig nå som han nærmer seg 6 kg Obestämd. Men det skjønner ikke han, så det nytter ikke å prøve å flytte på han. Han er såååååååååååå god. Glad

Helona
0

#7 SkrattandeHade en gång en perser som gjorde så. Mysigt men….tungt

Åsa

zabelle
0

Ha ha vilket bra ord - Bredvidkatt!

Jag har en bredvidkatt och ett "plåster" som helst vill att vi sitter med honom i knät mest hela tiden.

Zabelle   

Yxskaft
0

Aini är brevidkatt. Eller. Bara enstaka personer är hon ens det hos. Men matte och husse är det iaf bredvid. Kan ligga i husses knä ungefär 1gång om dagen+ självklart reklamgenomgången på vardagsrumsgolvet. När husse har somnat så kommer hon och lägger sig hos mig en stund innan hon kryper ner till fotändan.

Elvans
0

Alla mina tre katter är bredvid katter. Flamm vill gärna ligga nära mig i soffan men under min dotters täcke när hon ska sova, Cherry vill gärna ligga under mitt täcke i sängen och sova nära nära och Exet hon vill vara nära men inte sitta i knä och att man hela tiden ska klappa på henne och kela med just henne  :-)

//Lotta

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

www.elvansragdoll.se

www.elvansragdoll.blogspot.com

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~