Vinnie 1 år *månadsbildskavalkad*
Igår blev min snutta 1 år, tänk vad tiden går fort. Så underbart o ha henne i familjen älsklingsgumman. 
Bilderna 3v-flyttklar har vi lånat från antingen Ing-Marie på Wermdö's som är uppfödare till Vinnie eller av Sky High's som har Vinnies pappa.
3 v
5v
7v
Flyttklar
3mån
4 mån
5mån
6mån
7mån
8mån
9mån
10 mån
11 mån
1 år
wow, vilka fina bilder…
jag tycker verkligen att de liksom ser ut som de alltid gjort… alltså, jag menar att jag tycker hon ser ut som winnie nu också precis som då, när hon var liten….
Hon är så underbart vacker…!!!

jätte fint uttryck!
vilken söt sele, vart har du fått tag på den?(lite of topic, sorry)
Grattis än en gång vill fina Vinnie!

grattis fina vinnie ,hon är så fin 
_____________________________________________________________________________________________________
Letar Ragdoll på foder

Grattis till din vackra katt! Många fina bilder på henne :)
Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

Ja,jag är ju redan ett Vinniefan! Så,puss i pannan på 1års-dagen 
Åsa
Tack så mycket för alla fina komplimanger o grattishälsningar. 
#2 Helt ok med en off topic fråga. Selen kommer från Gustav & Evita o jag har köpt den i Sthlm på Djurakuten, men har även sett den bl.a på Sofor pets, andra återförsäljare finns på deras sida(http://www.gustaf-evita.com/ ) De har många söta selar.

#7. JO JAG HITTADE EN ÅTERFÖRSÄLJARE I JÖNKÖPING DIT VI SKA I HELGEN, oj, de blev vist caps lock. Men i vilket fall, vad har du för storlek på din du har till din fina tjej, så man har något att gå efter? Och är du nöjd med den?
# Jag har för mig att det är den minsta eller näst minsta storleken står dock ej i selen så kan tyvärr inte kolla. Hon har haft samma hela tiden nästan utom när hon precis flyttat in men hon växte i den ganska snart.

okej, för jag skall ju hämta min kattunge på lördag, men då kanske man skall köpa minsta storleken så får man skicka efter en senare isf.
Jätte fina bilder!!!
Hon är så söt!!!