Äntligen!! Min innätade balkong :o)

Åhh Vad härligt för dem!! Tänk vad de spana och lukta på alla dofter som far omkring
Fina bilder också! Zack är en riktig söting =) Stella är också vacker förstås 
Hoppas själv på att kunna bygga en kartgård snart 
Mvh
Marie
Ja, det är UNDERBART…vilken tur att jag har en så händig pappa som ställer upp i ur och skur….annars skulle det väl aldrig blivit av…
Vi kommer att ha en skön sommar 

Fint! Det är verkligen underbart med innätad balkong! Du ser ut att ha ungefär likadan balkong som jag, men har du byggt ut något utanför räcket där katterna sitter eller ser den ut så?
Såhär ser min lösning ut, inte 100% färdig ännu på bilderna men åtminstone rymningssäker. 

---------------------------------------------------------------------------
Erica Osterman, S*Cheesericas ragdolls, Stockholm
Hemsida och blogg: www.cheeserica.com
Läs mer om ragdoll på www.ragdollklubben.com
#8 Vad mysigt de har det 
Ja, du har så rätt…pappa kom på att man kan bygga nätet en bit utanför balkongen på framsidan (ca 30 cm) och där lade han en platta som kissarna kan gå på…visst var det smart, skulle nog aldrig kommit på det själv 
Anledningen till att han gjorde det var att min balkong inte är så stor…hans konstruktion tar inte upp någon plats alls från balkongen 

#9 Ja jättelyxigt för katterna med eget utrymme där de kan sitta och spana! Toppenbra.
Jag tror dock att min bostadsrättsförening skulle haft synpunkter om jag gjort så, jag håller bara tummarna för att ingen klagar på detta. Jag har nämligen inte frågat om lov för jag ville inte få ett nej.
Några av mina grannar har dock betydligt fulare nät-konstruktioner på sina balkonger så jag tänkte att det var värt att chansa.
Erica Osterman, S*Cheesericas ragdolls, Stockholm
Hemsida och blogg: www.cheeserica.com
Läs mer om ragdoll på www.ragdollklubben.com
Visst är det underbart med en innätad balkong - vad fint ni gjort!! :) Det blir verkligen som ett extra rum för missarna… Atlaz sitter och pratar med grannskapet hela dagarna.. haha…
Era missar kommer ha en underbar sommar!!
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se
Vad mysigt katterna få det!!
Jätte fin!!
#10 Jag bor i en hyreslägenhet…och har faktiskt inte frågat om lov
….men det finns så många andra "konstiga" byggen runt om i området, så jag hoppas att ingen har något emot mitt…+ att vi inte har gjort åverkan på någonting i husväggarna…
#11 + #12 Tackar…ja, vi kommer att ha en helt underbar sommar….det är såå kul att se kissarna kränga precis som de vill på balkongen samtidigt som att de ser så mycket bättre uppifrån, istället för att sitta på golvet och titta ut genom den lilla öppning som finns där 
Är sååå lycklig 
Vad fint ni gjort 
---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------
Åh, va fint! :oD Du kan inte beskriva lite närmare hur ni gjort? Jag håller på och fundera hur jag ska näta in min balkong och det där såg ju jättebra ut! Speciellt med den där förlängningen vid räcket där de kan sitta. Men tyvärr har jag aldrig provat och byggt något sen träslöjden i skolan då jag gjorde en svepask. 
#15 Tyvärr är det inte jag som har gjort den (det är pappa som är konstruktören)…så jag kan inte ge någon superbra beskrivning. Men om du vill kan jag ta lite mer ingående bilder så att du får se på ett ungefär hur det gjorts….
Jättegärna! 
#17 Kanske jag inte ska ta upp plats här med en massa bilder…om du ger mej din mailadress så kan jag maila över bilder till dej någon gång under helgen….
Min mailadress är annica.holmgren@hotmail.com
Snyggt!!!
Jag ser att du bor på de område vi tidigare bott på under 5 års tid
Och jag håller med… det finns en hel del "konstiga" byggen på de området. Så, ditt bygge är ritkigt snyggt!!
(Superfina katter på bilderna 

Va mysigt det ser ut :), dom njuter verkligen i solen!
Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

tycker lätt att du kan slänga in lite flera bilder här
OK! Lägger ut lite bilder på balkongen…och så ska jag göra ett försök att förklara 
Pappa har använt sig av galvaniserat nät, tror jag att han sa 
Plattan utanför balkongen har lagts dit i efterhand, efter vi skruvat fast själva stommen. Plattan ligger på kanthörn pappa skruvat fast innan ditsättning, samt att plattan är skruvad fast i stommen när den väl kommit på plats…

man tackar
jättefint verkligen.. smart byggt!
Nästan sugen på att göra en sån där utbyggnad själv på min balkong… så den sticker ut lite.. väldigt kreativ ide!
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se
# 36 Ja, han är riktigt kreativ min pappa…själv skulle jag inte kommit på det 
Har nu fått svar av pappa vilket nät han använt…det var inte galvaniserat nät, utan "Svetsat nät" från Beijer….

#37 svetsatnät finns att köpa på Ö&B med.. 250kr/10m.. snart ska väl jag också vara klar =) men ja är inte så duktig och påhittig som din pappa..
#38 Men du är ju duktig som gör det SJÄLV…det kan ju inte jag stoltsera med……

mjo men ja hade gärna haft e händig pappa, eller de har ja kanske men en lat sådan =)
Hur kan du tro att vi kattnördar kan tröttna på en massa såna detaljer…. Aldrig… vi bara studerar och suger i oss olika tips…
bara det handlar om katter så…. 
#41 ha ha, det är klart….att jag inte tänkte på det 
Förresten, lycka till med dina kommande kullar, det är väl snart dax