Diamond 10 mån Kritik önskas

Jag är ingen expert, men nosen ser onekligen lång ut, och jag tror inte att hon växer helt i den åtminstone….Men det kan ju bli bättre. Hur såg hon ut när hon var yngre, var nosen lika framträdande då?
Den andra bilden är konstig vinkel så det är svårt att säga nåt från den, jag utgår från den första bilden.
men gudars sicken nos hon har. endera blir hon stor som ett hus om hon växer i den, eller så är hon en liten smärre kattastrof, men jag tror nog att hon blir stora damen
jag tycker att hon har perfekt nos,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

ja som jag sagt hela tiden. (jag har ju sett henne live)
Hon är liksom bra karvad på nåt sätt… det är bara att allt ska hamna rätt och på plats. Men till-täljd är hon… Hon är ju så otroligt Lång också, så jag tror också på att hon växer lite snett och långsamt. Hon kan nog bli bra typmässigt.
Min Vilda är ju också lite felproportionerad nu. men jag tror och hoppas att det kommer rätta till sig med tiden. Vildas kropp är aldeles för stor för hennes lilla fästinghuvud… tihi
Det är samma med Diamond här tror jag. Låt henne få lite tid…
#5 och #6 Min Zacks proportioner hoppas jag oxå rättar till sig… Han har vuxit explosionsartat hans första månader…han är nu 9 månader och har stått still i vikt under en månads tid. Väger drygt 6 kg. Han är lång och kraftig i kroppen. Huvudet har inte riktigt följt med i utvecklingen…men jag hoppas nu när han står still i viktuppgången att huvudformen ska rätta till sig 
Glömde förtälja att Zack oxå har en lång nos…..vilken jag hoppas han växer in i