Irriterande
Grr så irriterad jag blir, jag får mail efter mail från info@ditnyhedsbrev.dk, var dom hittat min email vet jag inte. I de första mailen som kom kunde man klicka på en länk där det stod att man kunde avanmäla sig och det gjorde jag i de 2 första mailen jag fick, nu är den länken ändrad till att Klicka här om du vill ha mer post !!!
Jag har lagt in deras domännamn i windows mail i icke betrodda men det ledde endast till att mailen nu hamnar i spam lådan. Jag har svarat på mailet flera grr och sagt åt dom att sluta maila 
Jag brukar inte svara tillbaka på sådana här mail men dom har faktikt en hemsida som det förstås inte finns några kontaktuppgifter på 
Någon mer som drabbats av dessa idioter ?
-------------------------------------------------------------------
Ragdoll kull född 25 jul med underbara padd tjejer fortfarande till Salu
Välkommen in på: http://hvenhildas.com för en titt
Svara inte på dem! Det kan ge dig virus om du har otur… :S
Då får de ju även ditt IP nummer och liknande…
Men det är grymt irriterande med såna där mail!! grr… det räcker med att du har din mailadress på nån hemsida så kan de få tag i dig..
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

du skulle bara veta hur mycket email jag får från en massa jäkla lotterier och att jag vunnit på min email. Jag klickar på Spärra avsändare men det kommer bara nya…
Kattungar väntas hos GunBertus
ja de är grymt irriterande.. om man spärrar en avsändare ändrar de bara en bokstav i ansändarnamnet så kan de skicka fler spam..
Om man vill bli av med dem måste man byta mailadress och sedan försöka undvika att skriva in sin mailadress på div. sidor på internet.
men hur lätt är det???
Hotmailadresser är nog de värsta man kan ha tror jag..
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se
Jag brukar ju då inte svara på sådana här, deletar också bara mailet normalt men eftersom dom ändå hade en hemsa så trodde jag uppenbarligen i min enfald att dom skulle sluta iom att jag avanmälde mig
Jag har i alla fall mailat och sagt att jag polisanmäler dom ifall dom fortsätter maia.
Ulla, jag skulle varit multimiljadär om jag vunnit alla de pengar som utlovats i div email för att inte tala om alla idiotiska mail där dom påstår att jag har en avlägsen släkting som donerat biljontals med dollar som jag skall få om jag bara uppger mitt konto 
tror dom verkligen att man är så korkad att man går på detta 
Fast tyvärr finns det kanske sådana som gör det
-------------------------------------------------------------------
Ragdoll kull född 25 jul med underbara padd tjejer fortfarande till Salu
Välkommen in på: http://hvenhildas.com för en titt
Pia! du är ej ensam om dessa mail, jag skulle oxå vara multi rik.
Dom brukar skriva: Lyckliga Yvonne du är utsedd till……… och alla som svara får en vinst.
Jag svarade en gång på frågor som bla bestod om jag var stressad och jag sa ja.
Sedan rinde dom och sa att jag var utvald till Valeriana som är ett naturmedel som jag kunde få köpa för endast 199 kr för 3 månader

Haha.. ja dessa mejl, tänk om man fått 1kr för varje då hade ja vart rik nu :)