Konstruktiv kritik - hona
jag tycker den här katten ser lite för ullig ut i pälsen. Annars snygg öronplacering. haka fin. ögonfärg urusel. look fin. kan ha för lång nos kanske.
liknar inte detta katten EM har i en annan tråd???
Svårt att säga så mycket om en bild framifrån, men hon har en gosig look tycker jag, Dock ser hon ut att ha lite för birmalik päls, men det är ju också svårt att veta utan att känna på pälsen.
Eftersom hon ser lite Boxad ut framifrån så kan det ju tänkas att hon har lite lång nos, men det kan ju vara åldern.
Ögonfärgen ser dålig ut, men öronsättningen och storleken på öronen ser ok ut.
Hon liknar den där otroligt vackra Grace kelly som Kristina på evenstar har.

Enig med #1. Denne katten er jo i et annet innlegg under en annen bruker. Mulig det er to interesenter på henne?

Jeg vet ikke hva som har skjedd her på forumet.
Men i mine øyne er denne katten lekker,skulle nok ha hatt bedre øyenfarve vel og merke.
Er selv interesert i denne katten, så gjerne si nei til henne else,hihi 
Oh Vilken look, en bedårande hona men ack så synd med ögonfärgen. Skulle vilja se henne i sidobild då jag antar att hon har en perfekt tiltning på kroppen. Alltså bakdelen är något högre än framdelen, detta då jag ser att hon har en kraftig benstomme och bra längd på frambenen. Vet ej hur gammal hon är?? Men har en mycket markerande box på bilden. Skulle vara spännande att se hennes längd på kroppen då jag tror att hon är lite kort???
Även hennes points skulle vara spännande att se tydligare!!
Jag älskar utrycket på tjejen. Vilken goding, vart kommer hon ifrån???

Jeg kan nok svare på det, hun er akkurat 10 måndter.
Og kommer fra usa, hvilket oppdrett kan jo hun som kanskje får katten nevne
Herlig katt uansett..send henne gjerne til meg 

å,så fin..men vad jag tycker att hon mer liknar en Birma i rasstandarden.Men det finns ju många Ragdolls som mer och mer liknar och följer mer Birmans ras standard.Men både söt och fin är hon.Men då tycker jag om både Ragdoll och Birma
Ja detta är min komentar om henne utifrån just den bilden.
Hyperaktiv# Det här är ju denna katt vars inlägg blev stoppad av sajtervärden p.g.a diverse dispyter, det är väl inget vi ska fortsätta med??
/Maggan
Hon är jätte söt… men jag håller #7 hon liknar en birma och har lite förljus ögonfärg.
jag kopierade in henne från den andra tråden som låstes. inte vet jag varför den låstes. det missade jag tydligen. ville bara höra vad alla tyckte om henne. inte fortsätta med nåt ev bråk. det var väl loisedolls som ev skulle köpa den
10# Ja precis, och det låstes efter hennes utfall mot din kommentar, så jag tycker vi lägger ner denna tråd
/M
va! har jag missat nåt här eller?
Får man lov att kopiera och lägga ut biler hur som helst?
jag vet faktiskt inte heller vaför den andra tråden låstes..
Sorry, lite OT

det är väl samma katt som i inlägget av els-mari: min nya avelshona (som nu är låst, av någon anledning)
men man kanske inte ska "ta" andras bilder utan att fråga.(?)
#11 hennes utfall mot min kommentar? vad sa jag då som var fel?
12# Inlägget låstes och någon fick skrivförbud, så det finns ingen anledning och fortsätta med denna tråd om "ägaren" inte har startat den
# 15 Du är lite för stor i truten för att bli accepterad här. Förlåt att jag säger så, men du kanske ska prova en något ödmjukare attityd??
Det finns ju en tråd här om just detta, att ibland välja att vara tyst istället för att bara säga vad man tänker.
15# FÖRLÅT, det var inte alls din kommentar, FÖRLÅT, det var någon annans kommentar.
/Maggan
Jag som Sajtvärd kan väl då svara och säga att andra tråden låstes pga att man bröt mot forumets regler gällande personligt påhopp.
Jag förstår inte varför det skapades en ny tråd och speciellt inte av någon som inte har med katten att göra?
Jag är tacksam om ni respekterar när en tråd låses och inte skapar en ny likadan. Jag är också tacksam om diskussionerna här nu inte fortsätter.
Och jag vill inte ha några nya bråk här nu…jag ber er att tänka på vad ni skriver till varandra.
Detta ska vara ett forum i positiv anda, det andra får ni sköta privat.
Martina, Sajtvärd
Yataz

#17 Kunde inte sagt det bättre själv!!

#12 Ja,du kan vara glad för att du missade HELA inlägget som Louidolls skrev. Det höll en mycket låg nivå!! Vi var några som läste det,tyvärr.
Så #17 bör gälla henne,i allra högsta grad!!!!
Åsa
Då denna tråd kommer helt ifrån sitt ämne nu så låses även denna.
Snälla tänk på vad ni skriver till varandra! Jag vill helst slippa dela ut fler varningar och skrivförbud.
Låt detta forum vara i positiv anda. Har ni något problem med varandra så ta det privat istället för här.
Martina, Sajtvärd
Yataz

#17 och #20
Hur beter ni er just nu?