Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett14-ot-off-topic
Läst 1421 ggr
Hvenhildas
0

Calle cat Kattsand

Undrar om någon använder den sanden och vad ni i så fall har för omdömen. Jag har sett den på uställning en gång och den verkar ge väldigt hårda klumpar. Så på sista utställningen fick jag med mig hem det som jag hade i lådorna där och har nu hällt upp den.

Katterna tycks inte ha några problem utan går på den MEN den verkar fastna mycket mer emellan 'tårna' än vanlig finkornig sand och så drar dom med sig kulorna mycket längre från lådan än vad vanlig sand hänger med så nu hittar jag kulor på nedervånigen fast lådan är på över våningen.

Så tyck till !

-------------------------------------------------------------------
Ragdoll kull född 25 jul med underbara padd tjejer fortfarande till Salu
Välkommen in på: http://hvenhildas.com för en titt

GunBertus
0

klumpar bra men det finns ÖVERALLT i hela huset..

Kattungar väntas hos GunBertus

AlexH
0

JAg tycker den är bra! Dammar mindre än Ever clean, visst den följer med ut i lägenheten :) med det gör everclean också.. Jag har nu en säck hemma och skall köra den efter ever clean är slut.. trivs bra med everclean, men provar gärna nyaSkrattande

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Trasan08
0

Vi har provat Calle Cat, och tycker den är mycket bra. Vi har ju en "matta" utanför lådan, så sanden stannade där. Sanden ser ju trevlig ut också Glad Dock tycker jag den är väl dyr.

***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah

Vi har kattungar!

Stödjer  Kattvärnet - Haninge  

Fyrpihls
0

jag tycker ALL bra sand är dyr. har faktiskt inte provat denna, jag kör everclean… jag tycker den är bra. Men man lägger ju tusentals kronor på sand varje år.

kanske skulle testa det där toa-tricker… att man lär dom gå på en vanlig toa….