Dundee bildbomb!

wow, ska jag bli den första att försöka mig på en bedömning här då?
Jag tycker att han av bilderna att döma ser ut att vara en massiv, tung kille. Man får den känslan i allafall.
På de översta korten kanske nosen ser aningens lång ut, men det kan ju vara bilderna.
Annars tycker jag han ser ut att ha bra profil och haka, kunde haft högre panna kanske.
Ett alldeles perfekt Bicolor V har han också… Ögonfärgen ser jättefin ut, kanske att ögonen sitter liite för djupt, men det kan vara päls i ansiktet som gör det.
Han ser ut att ha en kanon öronsättning, och sist med inte minst…
Sicken Nalle Look han har…. Pälskvalite´n är ju svårt att se på kort, men kort och Gott…. EN JÄTTEFIN KILLE, Tycker jag. GRATTIS!

så fin han är
_____________________________________________________________________________________________________
Letar Ragdoll på foder

Tack ska ni ha :) och tack Unni för bedömningen. jättekul verkligen…hoppas fler vill ge det ett försök innan jag själv kommenterar något, Någon mer?
Vilken underbar kille!
vilket snyggt V. Ser stor och kraftig ut.
Det ända jag skulle vilja ha bättre är just ögonen. öppnare.
Kanske lite mer haka skulle jag önska.
Men snygg är han gose björnen!!!
AnnaCarin
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

Jag gillar oxå din kille! Jag tycker att han har en härlig look,och är mycket Ragdoll.
Det som jag skulle vilja ha,är mer haka. Vilket perfekt V han har
Läcker ögonfärg,fin öronplacering. Ser maffig ut.
Framförallt ser han ut att vara en riktig goskille!
Åsa
Stora blöta pussar till Dundee-gubben från gammel-matte!! 
---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------

Tack ska ni ha alla, kul att se vad ni tycker.
Själv tycker jag han har blivit det jag önskade och är mkt nöjd med honom. Det jag tycker han saknar är storleken…han ger ett maffigt uttryck men han väger tyvär inte så mkt.
Sen vill jag ha högre panna och lite mer haka.
Lite mindre öron kanske men de har verkligen blivit helt ok.
Vissa nämner ögonen, men jag gillar dem faktiskt hehe. kanske handlar mer om min smak än standarden men jag tycker inte om när ögonen är för runda. För djupt ligger de inte, det kan bero på pälsens fluffighet om intrycket ser så ut. Och temperamentet är gudomligt, han e sååå go!