Zack 9 månader
Önskar få lite konstruktiv kritik på Zack. Han är nu 9 månader och har vuxit på sig litegrand. Fortfarande har inte huvudet riktigt hängt med i hans tillväxt. Han väger lite drygt 6 kg. Har stått still i vikt i snart 2 månader, så jag hoppas att hans huvud nu har tid att växa till sig. Nosen är lite för lång och profilen är åt det rakare hållet. Men han är min snygga stora nallebjörn 
Ska ta honom på några utställningar under sommar/höst…det ska bli spännande att höra vad de har att säga om honom
Fin kille!!!
#5 Tack
….han är verkligen en helgo kille 
Ingen annan som vill säga några ord? 

Vilken snygging! Han ska du va stolt över ;P, och det är du säkert ;). Han är verkligen stilig :)
Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/
#7 Tack 
Jag älskar denna grabb sååå otroligt mycket 

#8 varsegod
ja jag förstår det :)
Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/
Hej :)
Jag ger mig inte in och ger kritik åt din kille då jag är ny och "outbildad"
Men jag måste säga att han har ett väldigt coolt utseende
Snyggo
#10 Tackar
, han är verkligen cool i sitt temperament oxå 
Är det verkligen ingen mer som har något att säga 
Skulle jättegärna vilja höra lite konstruktiv kritik…..
Jag skulle önska mera bredd i huvudet och att öronen trillar ned, men eftersom han är så ung så bör det komma med tiden.
Utmaskningen är ännu inte så bra, men igen - han är ju ung.
Ögonfärgen ser bra ut, och han ser ut att ha kraftig och bra benstomme.
Profilen är svår att säga något om från bilden, men som du säger ser den ganska rak ut.
Han ser för närvarande ut som en tonåring som växer lite ojämt, men han kan nog bli en maffig kille när han växt lite till och fått mera bredd 
jag tycker faktiskt att han börjar rätta till sig lite nu, han har ju varit väldigt urväxt tidigare. Det är min Vilda också…
Men här ska du få höra min åsikt.
På första bilden ser han ut att ha lite för trekantigt ansikte, men det kan ju till stor del bero på att öronen sitter lite väl högt ännu.
Det andra kortet ser det ut som att han har jättefin ögonfärg på…
kort 3, här ser han ut att vara grov i benstommen, stora härliga tassar.. ja, han ser tung ut… utmaskningen är ju dålig, men han är ju choklad och det vill ju gärna bli lite sen utmaskning då.
han ser också lite boxig ut, men det kan ju vara bilderna… men jag skulle önskat ett rundare nosparti och lite mer substans i kinderna.
jag tycker att profilen, eller framförallt höjden på pannan ser ut att saknas på bild 4. Men som sagt… detta är ju bilder. Men mer höjd på pannan skulle sitta fint…
hakan ser ok ut… Det boxiga uttrycket kan ju också bero på att han kommer bli stor…
Så till sist till färgen… Det kan ju också vara bilderna, men en något mjölkchokladigare ton skulle vara önskvärt.
Kram
#13 och #14 Tack så mycket för era kommentarer 
Har då ännu en fråga…. Zack skulle behöva mer bredd i ansiktet, lite mer höjd på pannan och bättre profil….vet ni som har bättre och längre erfarenhet en aning om det kan komma att rätta till sig i takt med att han blir äldre och växer till sig? Han har ju hittills vuxit väldigt snabbt så huvudet inte riktigt hängt med….men nu hoppas jag att det kommer, eftersom han stått still i viktuppgången en period (men han är redan stooor, väger ju drygt 6 kg…och jag hoppas, hoppas att han blir ännu större
)
I alla fall är han MIN snygga stora nallebjörn 
Kramizzar, Annica

#16 Hej Monica 
Vilken underbar bild på en liten Zack… ja, han har verkligen vuxit, och är numera väldigt intresserad av katt-tjejerna i hushållet 
Om allt går som jag vill, så blir Zackepojken pappa för första gången under hösten 

Ha det gott! Håller tummarna att du kommer att bli frisk o kry snart, så du kan göra din operation