Black Angel
Hej alla!
Läste tråden om honan Tumbai och kände mig lite sugen på att lägga ut även min hona! Detta är första gången jag lägger ut bilder och hoppas att är ok 
Jag har inte fått hem henne än men hämtar henne i början av september, jag ser fram emot denna lilla pärla så mycket!
Ni får jättegärna ge mig konstruktiv kritik,det uppskattar jag .Lägger upp fler bilder på henne som liten. Hennes namn är Koc-Pol Black Angel.
Kram
Så himla söt!
Hon ser liksom vuxen ut fasten hon är en bebbe, uttrycket är jättegulligt =)
//Karolina Nylén
Uppfödare av ragdoll under stamnamnet S*Addiction
Älskar din kisse, så snygg 
-------------------------------------------------------------------
Ragdoll kull född 25 jul med underbara padd tjejer fortfarande till Salu
Välkommen in på: http://hvenhildas.com för en titt
#6 Åhh tack så mycket för din fina kommentar! Din hona är också väldigt vacker!
jag tycker om paddor väldigt mycket och är intresserad av att köpa antingen en röd eller sköldpadds hona!
# Tack tack, så sällt!
Ni får gärna komma med konstruktiv kritik!
jag är som sagt ny på detta och vill gärna veta era (mer erfarna uppfödare) åsikter!
Åhhh, vilken underbart söt liten docka 

Jag kan ej ge konstruktiv kritik då jag inte har de kunskaperna… det får någon annan göra
Men, jag kan i alla fall säga en så söt liten tjej!! Helt underbar … henne gillar jag!!
Var kommer hon ifrån? Du måste lägga in fler bilder på henne…
#11 Jadå, jag lägger in fler bilder på henne snart igen!
Hon är från Koc-Pol Cat!
Tack för varma kommentarer 
Ingen som vill ge konstruktivt kritik? Det kanske är svårt på en så pass ung katt? 
#12: Var in på hemsidan och kollade in din kommade tjej… hon är så fin. Och oj, vad många fina katter den uppfödaren hade 
#14 Det har du helt rätt i, de är väldigt väldigt vackra!
Har du också uppfödning?
#15: Nä, jag har ingen uppfödning med tre katter en huskatt hona och två ragdoll killar (n 04 och en a 03 21)
Jag är jätteintresserad av rasen och är sugen på att någon gång i framtiden bli fodervärd… men jag vill först lära mig en massa om uppfödning, avel och utställning.
Klicka på min bild till vänster så får du se en av mina killar. Han är 7 månader på bilden och det är honom jag nu ska testa utställning framöver 
Har du någon hemsida?

Naaaaaaw!!!

Så utrolig søt!!!!
Man får lyst til å krama henne
Det blir litt konstig å gi konstruktiv kritik på en så liten og søt bebis, dessuten så tycker jag hun ser perfekt ut!
Nydelig uttrykk, nydelig ögonfärg, virkelig maffig med sterk benstomme osv.
Masse lykke til med henne!!!
Hoppas vi får se mange flere bilder etterhvert!
Ahh, ok då önskar jag dig lycka till!
Jo det är bra att förbredda sig på att bli uppfödare, att börja med utsällning är bra för då kan man samtidigt känna efter om det är det man verkligen vill hålla på med!
Jo jag såg din kille, han är en snygging! Ska du ställa ut din andra ragdoll? Jag är väldigt svag för blåa bicolor tabby
!
Nej tyvärr, jag har ingen hemsida än, men kommer absolut fixa en när jag fått hem mina katter!
Det är så himla spännande och ser fram emot det så mycket!
WOW, vilken pärla! Vad maffig och satt hon är! Supersnygg! Jag tycker hon ser ut att ha det mesta om inte allt. Är uppfödaren som du köper henne ifrån svensk?
#17 Oj oj!
Massa tack till dig snälla!
Jo visst får man lust att bara krama om henne! Duvan min.. :)
Tack för att du tycker att hon är pefekt!
Då får jag kanske lägga in bilder för konstruktiv kritik när hon blivit äldre så man kanske ser lite bättre?
#18: Som läget är nu så vill jag inte bli uppfödare men gärna fodervärd… jag tycker det skulle räcka att få vara lite "uppfödare" på de sättet.
Min andra kille är en brun mitted med en bläs… han skall inte ställas ut då han saknar den vita randen på magen som mitted skall ha. Han är så pass mörk hela han så han saknar väl ca 1.5-2 cm av de vita. Så, han får vara en hemma katt och det passar honom bäst…
Tack, ja Colin är såååå snygg. Jag hade först tänkt mig en blå bicolor, men det föddes bara blåtabby bicolor killar… och då jag såg Colin så kunde vi inte låta bli…han är så fin. Idag är jag så glad att han är en tabby.
Sök på "Sök på sajten" till vänster och skriv "Colin" så får du se lite fler bilder på honom
Hur många katter har du på gång? Har du någon ragdoll hemma just nu?
Lycka till med din uppfödning!!
Fantastiskt söt! Väcker verkligen habegär!!!!!
#19 Tack snälla för din kommentar! Jag får hoppas att hon behåller sitt utseende även som vuxen katt! Nej, hon är inte svensk utan från Koc-Pol Cat :)
#21 Förlåt, jag är lite trög…vilken är "sök sajten" var finns den? Ser gärna fler bilder på din prins!
Just nu har jag två katter på gång, en hane och så honan, men är intresserad av en hona till…kanske röd, padda eller blå bicolor har inte riktigt bestämt mig.
Nej, jag har inga katter ännu här men måste säga att jag verkligen längtar efter att få hem dom! Jag har haft en ragdolltjej innan så jag vet vad jag går miste om just nu
, de är helt underbara katter!
Jätte söt liten tös!! Grattis och lycka till!
#24 Tack snälla för lyckoönskningen! Lycka till du med med dina små lejon :)
#23: Spännande planer du har…
Högst upp på till vänster (på denna sida) finns ett förstoringsglas där står det "Sök på sajten"…den ligger brevid den man använder för att srkiva ett inlägg…sen klickar du in där och skriver "Colin" så har jag lagt en en hel del bilder på honom….
#26 AHA! Nu förstår jag..haha! jag är lite sen med funktionerna här på sajten!
Jäklar va SNYGG han är!! Massa grattis till dig och honom!
Har du tänkt att låta honom gå till avel? Jag gillar honom skarpt!
Allt är snyggt på henne, gå in på Louisedoll´s hon har en
ursnygg padda,
#27: Tack snälla du för de fina orden. Vad roligt att du gillar honom. Ja, visst är han snygg och snyggare blir han för varje dag. Han har en otroligt härlig päls och svans… precis som sin mamma och pappa. Och hans pappa har en enorm svans… så få se om Colin får ärva den. Nu hoppas jag bara att det ska gå bra för honom på utställningar framöver… det blir spännande.
Nej, han kommer inte gå i avel… då det finns restriktioner. Men, visst hade han fått fina kattungar 
Supersöt tjej verkligen!!! 
Wow!!! Vilken look!
Blir spännande för framtiden!
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se
#28 Tack för tipset! Ska in där o kolla!
TACK Raggorgeous! Ja hon är verkligen en pärla! Vi får hoppas att hon behåller sin snygga look även som vuxen katt!

Åhh vad fin hon är!! tänk att få borra ner näsan i denna lilla pälsboll =) Jätte fin verkligen!

Vilken liten docka!!!!!!!!!.
Sååååååå söööt

Grattis till henne och Lycka till !!!!!!!!
Med dina framtidsplaner
Silvertrasans och Missan-Mjau: Tack för era värmande kommentarer, jag ska framför till ängeln min, att ni tycker att hon är söt, när hon kommer hem 

Grattis med nydelig kattepus fra polen, venter selv på ei jente derfra:P
Hun blir hentet når som helst, men jeg kvier meg så for å fly (spesielt i disse dager :( ), så får se om det blir noen andre som må ta turen, hihi
#35 Oj va spännande! Vem är denna tjej då? har du någon bild henne?
Du får gärna berätta mer!
Grattis till en superfin tjej!!
Hon ser lycket lovande ut och det enda jag inte tycker mig se är hur hakan ser ut. Du har ett jättefin tjej på G. Varma lyckönskningar!!
Christina S*Evenstar's
---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------

Wow… vilken underbar liten docka!! Jag kan inte ge någon kritik då jag inte har kunskaper nog för det. Men hon får verkligen hjärtat att klappa fortare. Vilken tjej alltså…
Lycka till och håll oss uppdaterade
***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah
Vi har kattungar!
Stödjer Kattvärnet - Haninge
Jag säger bara…. GUD vilken sötnos… HELT BEDÅRANDE… kritik?? Kan inte komma på nån alls.
Hon ser ljuvlig ut…

Hon är verkligen bedårande
Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/
Kanonsnygg pälsboll
.

super snygg ..helt enkelt underbar dunboll
Vi har helt underbart söta
Ragdoll kattungar som söker nya hem!!!
Besök gärna vår hemsida S* Northern Pearl´s
Äkta vänner är som ädelstenar,värdefulla men sällsynta;falska vänner är som höstens löv granna men blåser bort med första vinddrag.

En liten sockerdocka 
Åsa

Hun heter Wilma, (Ligger under tidligere kull" på hjemmesiden til oppdretteren) Noen bilder ligger igjen på min hjemmeside:P
Hun er en blå bicolor 

kan inte ge dig kritik på henne men vill bara säga ortoligt vacker liten tös 
_____________________________________________________________________________________________________
Letar Ragdoll på foder
TUSEN TACK ALLA för så underbara kommentarer!
Man blir alldeles varm i hjärtat av att höra sånt 
Jag önskar er alla också LYCKA TILL med era vackra dockor :)
Jag kommer definitivt lägga in fler bilder när hon blir äldre!
*lyssnar på Stevie Wonder - Isn´t she lovely och drömmer om duvan min *käär*
#46 Grattis till dig som hittat denna underbara. Förstår att du drömmer dig bort om duvan din.