Min hona Tumbai
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Eftersom jag är ny här på forumet tänkte jag lägga ut en bild på min hona S*GunBertus Dancing Lasha Tumbai.
Hon är f 03 21 och har en rätt tjusig teckning i ansiktet!
Lägger upp några bilder och en lekvideo ;)
Ni får gärna komma med kritik om ni känner att ni vill men anledningen till att jag inte la dettat i "Bildgalleri för konstruktiv kritik" var att jag inte spefikt ville dela med mig av bilder och video på Tumbai enbart för kritikens skull ;) Detta var mest på skoj ^^
Hon är vääääldigt full av bus tycker jag, men på ett mer stilla sätt, men allt är roligt. Helst stora saker som att försöka ringla in sig i dammsugarslangen, eller kanske dra med våran nät-hängmatta på en promenad i vardagsrummet när man är uttråkad? Allehanda äventyr pågår nästan alltid här hemma =)
Varje vaken stund är hon nära en nånstans och kommer och snackar mycket, särskillt på mornarna då kan hon stå och mjaua hur länge som helst när man klappar henne :)
Sötnosen 
//Karolina Nylén
Uppfödare av ragdoll under stamnamnet S*Addiction

Synes hun ser bedårende ut. 
Jättevacker tjej!

Välkommen! 
Fin Donna du har! Jätte vacker!
Jätte fin och söt hona!!!

Sötnos! Mysig film :)
Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/
Sååå söt :o)
Supersöt!!
Och vilken goooo film! Man vill bara pussa på henne… hihi
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se
Jättefin!!Ser himla go ut oxå.
Nu såg jag filmen!
haha GUD! vilket cool katt :D
Riktigt snygg också!
Jag har aldrig gett en bild konstruktiv kritik och känner mig ganska "outbildad" så jag vågar inte riktigt än..

Åj vad trevligt att se! 
Och hälsningar från farfar och farmor och andra släktingar här hos mig!
Tuija
ÅÅÅÅH vad fin hon är….

Hon är verkligen ursöt!
Det verkar som om det är till Gunbertus man ska vända sig till när man vill ha en underskön padda. 
***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah
Vi har kattungar!
Stödjer Kattvärnet - Haninge